Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?  (gelezen 83440 keer)

0 gebruikers (en 43 gasten bekijken dit topic.

INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Zwarte kap niet omdat.....iets met de Rouw  ;)
Maar wel zwarte spiegels, zwarte bekleding, zwarte ruitenwissers en een zwart dak?  :-X Never mind.... back-on-topic dan maar weer? 98uiye


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Hahaha  :D Ik had dit bij de fabrikant gelijk moeten veranderen  >:D Zwarte spiegels, hoe durven ze  98uiye
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Sorry, maar als de argumenten op dit niveau blijven dan vind ik het niet echt overtuigend.... :-X Maar goed...


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Zeg eens eerlijk, jij vind de argumentatie dat de ruiterwisser zwart zijn wel van een bepaald niveau?
Hoe serieus zou ik zijn met oranje spiegels, ruiterwissers en dak? Duh.... O0
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Zeus

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Wat vinden jullie van deze?
Mijn *kuch*kuch tekenkunsten eens bovengehaald.



sylvester1986

  • Gast
Mooie auto, alleen van het soort verlichting (Blauwe lichtbalk/teveel flitsers voorzijde) ben ik geen fan.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Ik heb een vraag aan VKRC. Zou je misschien ook een betere foto van de lichtbalk zelf kunnen maken? Want ik zit deze discussie te volgen en heb van beide partijen nog niet echt hele sterke argumenten gehoord. Behalve dan dat het bij de wet verboden is.

De vraag voor een betere foto komt namelijk van de foto die hier gepost is. Daarop lijkt het namelijk wel dat er een blauwe balk op zit. Dit kan natuurlijk  gezichtsbedrog zijn en het lijkt mij het beste om de lichtbalk is beter te bekijken voordat wij hier een mening gaan vormen of het wel of niet is toegestaan.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Ik blijf het raar, ongewenst, wannabee, en wellicht zelfs gevaarlijk vinden en hoop van ganser harte dat binnenkort een rechter dit met mij eens is :'(

Ik ben er van overtuigd dat het wettelijk mag, maar zie het toch als een poging om op een politievoertuig te lijken en niks anders, hoe de uitleg ook is.

Iets wat iedereen trouwens zelf moet weten, maar ik denk dat het weinig nut heeft, en eerder extra agressie zal uitlokken, een beetje zoals kaasje al laat zien. ;) ;D


sylvester1986

  • Gast


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Hoi Pully,

Ik kan je aangeven dat hetgeen wij gebruiken wettelijk wel is toegestaan.
Hetgeen je nu ziet is gezichtsbedrog.
Ik heb hem even gefotografeerd met een zwarte deksel (om DvdW even te laten zien dat dit echt niet mooi is  ^-^)
het zwarte gedeelte is dus normaal blauw.


@Berger
Ik zie hoofdzakelijk mensen met een glimlach, geen agressie  ;)
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat