Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?  (gelezen 83415 keer)

0 gebruikers (en 26 gasten bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Voor de collega's die eea willen teruglezen, intranet Flevoland staat een artikel met bijlage (info en werkinstructie).


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Voor de collega's die eea willen teruglezen, intranet Flevoland staat een artikel met bijlage (info en werkinstructie).
Je bent me voor, staat inmiddels ook op korpsnet Utrecht.  :)


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
@Maxx en PietjePuk: om welke "info" gaat het hier nu?
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Stukje over BZK striping, wat ongeveer wel en niet mag en wat je kunt als diender indien je grensgevallen tegen komt.

Daarnaast word VKRC aangehaald in een voorbeeld, grenzen worden echt opgezocht, maar niet strafbaar.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Roger, dan weet ik wat er wordt bedoeld. Bedankt  0098
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Inmiddels artikel op Intranet gelezen  ::)
Goed artikel, mooie tekst.  098uo
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Andreej

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Inmiddels artikel op Intranet gelezen  ::)
Goed artikel, mooie tekst.  098uo

Is het mogelijk deze tekst hier ergens integraal te plaatsen? Denk dat met mij velen geinteresseerd zijn. En kennelijk is de tekst ook beschikbaar voor andere niet-hulpverleners  :)


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
De tekst waar Maxx en ik het over hebben is politie intern, mogen we hier dus niet plaatsen.

Al vermoed ik inderdaad wel dat VKRC een kopietje heeft gekregen ;)


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
De tekst waar Maxx en ik het over hebben is politie intern, mogen we hier dus niet plaatsen.

Al vermoed ik inderdaad wel dat VKRC een kopietje heeft gekregen ;)
Dus hij is voor intern gebruikt, maar wordt wel verspreid naar anderen buiten de politie?  :-X


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Het is een Intern Stuk waarbij meer zaken besproken worden dan alleen VKRC.
Het stukje wat op VKRC slaat hebben wij wel in mogen zien.
Derhalve niet geschikt voor publicatie  998765
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat