Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto voor de beveiliging eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto voor de beveiliging eruit zien ?  (gelezen 55856 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast


sylvester1986

  • Gast


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #62 Gepost op: 7 september 2012, 09:29:25
Heb je verder nog mooie ideeën FD?
Ideeën wel - maar weinig tijd. Naarmate het winterseizoen nadert misschien weer wat meer  998765  98uiye
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


sylvester1986

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 7 september 2012, 10:08:46
Dan wachten wij uw kunsten af e050 998765




Gast

  • Gast
Dit staat mij wel aan.
Terwijl anderen deze direct aan het LFR gaan melden   >:D


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Terwijl anderen deze direct aan het LFR gaan melden   >:D
Hmm... Lijkt inderdaad op secundaire striping voor de KMar (alhoewel ik die nog niet gezien heb is verwarring best mogelijk).
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Tja, volgens mij kan deze kleurstelling wel (de amber balk en teksten er even bijbedenken, had ik even niet paraat):



(Waar heb ik dit schema eerder gezien?  998765)
Met de Amber erop zou ik die eerder als signalisatiewagen op Zandvoort of Assen gebruiken. ;D
Als een mobielsurveillant met dat ding kom aanrijden lig ik in een deuk.. ;D  Ik zou die niet serieus nemen.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Met de Amber erop zou ik die eerder als signalisatiewagen op Zandvoort of Assen gebruiken. ;D
Als een mobielsurveillant met dat ding kom aanrijden lig ik in een deuk.. ;D  Ik zou die niet serieus nemen.
Zegt dat iets over de surveillant of over jou?
Je hebt je werkzaamheden nou eenmaal uit te voeren in het materieel dat je van je werkgever ter beschikking krijgt.
Enig idee hoe serieus een doorsnee amerikaan(se agent) een nederlandse agent neemt als hij die voorbij ziet komen in zijn gezinsauto met blauwe lampen?
(behoorlijk serieus toen hij er achter kwam dat het "echte'' agenten waren. Al was zijn eerste reactie anders. Praktijkvoorbeeldje)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Hmm... Lijkt inderdaad op secundaire striping voor de KMar (alhoewel ik die nog niet gezien heb is verwarring best mogelijk).


Dienst: Koninklijke Marechaussee
Soort voertuig: Terreinvoertuig / trekker paardentrailer
Merk en type: Toyota Hilux
Kenteken: KV-61-76
Bijzonderheden:



Dienst: Koninklijke Marechaussee
Soort voertuig: ME bus
Merk en type: Mercedes Benz Sprinter
Kenteken: KV-41-00
Bijzonderheden:



Dienst: Koninklijke Marechaussee
Soort voertuig: Pantservoertuig
Merk en type: YPR-765 KMar
Kenteken: KY-43-84
Bijzonderheden:

Zomaar drie verschillende voertuigen in ''secundaire'' striping van de KMar uit een ander onderwerp getrokken.
Andere secundaire striping ken ik niet van het wapen. Klopt ook wel in de zienswijze. Of alles ... of niets.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.