Is het misschien een idee om de voertuigen uniform te maken. Wel met striping maar geen BZK striping. Of neem de blokmarkering zoals Roggendorf.
Ik ben alleen even de officieel benaming van deze "striping" kwijt.
Wat jij bedoelt Pully is de Battenburgstriping die Roggendorf heeft.
Dat als verplichte striping, een oranje lichtbalk en dan de basiskleur van het voertuig zelf mogen kiezen. Dan wordt het voor iedereen ook duidelijker dat het een beveiligingsvoertuig is. Want nu zie ik soms voertuigen rijden, waarvan ik het idee krijg dat de baas niet wil dat men weet dat het een beveiligingsbedrijf is. De belettering is dan dusdanig klein dat het haast niet op valt.
Nee helaas ik heb er geen foto's van.
Ook mij lijkt het geen slecht plan als er een uniforme uitstraling komt voor surveillanceauto's voor de beveiliging wat striping
en eventueel Amber zwaailicht betreft.
En men kan zich dan als bedrijf inderdaad herkenbaar maken door zelf het type en kleur voertuig te kiezen met daarop de bedrijfsnaam.
Nu rijdt er inderdaad vanalles rond waarvan je inderdaad niet altijd kan zien dat het een beveiligingsauto is.
Tevens heeft het het voordeel dat hulpdiensten dan gelijk zien waar ze moeten zijn als een mobiel surveillant assistentie
nodig heeft in welke vorm dan ook. Want als MS hebt je niet alleen te maken met politie bij een inbraak melding of
overvalalarm maar kan je ook stuiten op een ongeval of onwelwording of bij een brand en dan is het wel fijn als je gelijk
opvalt met je dienstauto.