Wat hierboven staat daar kan ik als beveiliger mijn zeker in vinden, maar doet dat gelijk ook voor het uniform van de beveiligers. Het zal voor de burger en de hulpverlener denk ik een stuk duidelijkheid verschaffen als we allemaal het zelfde uniform dragen en de zelfde bestickering op de surveillance wagens hebben. Misschien worden we dan in sommige gevallen dan wel serious genomen.
En daar kan ik me juist weer in vinden. Omdat deze topic gaat over voertuigen heb ik bewust het uniform niet genoemd.
Maar als je het uniform dan ook mee neemt. Ik zou dan zelf denken aan een aantal verschillende uniformen en dan specifiek gericht op je werkzaamheden. Als je in een winkelstaat moet je natuurlijk een ander uniform aan hebben dan als je hondengeleider bent of op een evenement (houseparty bijv.) je dienst doet. Ik zat zelf te denken aan bijv. 3 verschillende uniformen. 1 Voor de beveiliger in de winkels, 1 voor de hondengeleider en evenementenbeveiliger en 1 voor de MS.
Ik weet dat het een beetje offtopic is, maar toch kon ik het niet laten.
Ik kom een groot voorstander voor uniformiteit. Ik denk zelf ook dat de "geloofwaardig" omhoog gaat. En dat jullie wel serieus worden genomen. Ben persoonlijk van mening dat jullie nu al serieus genomen moeten worden, maar helaas lopen er genoeg mensen rond die er anders over denken.