Alphalog Pro gratis voor Rode Kruis

Auteur Topic: Alphalog Pro gratis voor Rode Kruis  (gelezen 3489 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Gepost op: 31 januari 2012, 22:09:35
Beste mede Rode Kruis-ers,

Deze week komt Alphalog 2.5 online, en aangezien ik over een a twee maanden afstudeer en het echte leven dan echt gaat beginnen, zal het voorlopig ook de laatste update voor Pro zijn.
Aangezien ik mijn doel, de ontwikkelkosten terugverdienen, wel zo'n beetje heb bereikt, heb ik besloten om Pro gefaseerd voor iedereen gratis beschikbaar te maken.

Vanaf heden zal Alphalog Pro gratis beschikbaar zijn voor individuele afdelingen van het Rode Kruis, aangezien ik begonnen ben om dit voor het Rode Kruis te ontwikkelen.
Aanvragen voor deze gratis licentiecode lopen via je provinciecoordinator. Ik heb met de provinciecoordinator van Gelderland afgesproken dat hij alle provinciecoordinatoren van Nederland inlicht, zodat zij de aanvragen naar mij kunnen doorsturen. Zo houd ik enige controle over de uitgegeven licentiecodes.

Vanaf 1 januari 2013 zal Alphalog Pro voor IEDEREEN gratis beschikbaar komen. De Network Edition ontwikkel ik nog wel door (en de versies voor meer dan 2 gebruikers zullen dus een beetje geld blijven kosten). Voor de geinteresseerden: Mijn doel is om van Network Edition uiteindelijk een Server Edition te maken met ondersteuning voor grootschalige meldkamers. De stichting Vierdaagsemarsen (de organisatie, niet het Rode Kruis) maken er bijvoorbeeld al gebruik enkele jaren met veel plezier gebruik van...

Ik verzoek iedereen om aanvragen via de districts- of provinciecoordinator te doen, of wanneer dat problemen geeft, direct bij mij (info@alphalog.nl). Tot slot: ik ben zeer anti SOPA, PIPA, ACTA en alles wat ze nog meer gebruiken om het internet te cencureren, dus bij deze mijn enige vorm van 'DRM': Het vriendelijke verzoek om deze licentiecodes alleen voor Rode Kruis inzetten te gebruiken  :)

Arts  www.alphalog.nl

kens62

• Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2012, 22:44:03
Hartelijk dank voor je voor je inzet en ik hoop dat je met zeer goede cijfers af zult studeren.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #2 Gepost op: 4 februari 2012, 20:51:22
Alphalog Pro 2.5 staat nu online. 098uo

Om de aanvragen te stroomlijnen, kunnen afdelingen hun gratis code nu eenvoudig zelf aanvragen via deze link

Let wel: Om via deze weg gebruik er van te kunnen maken, MOET de aanvraag worden gedaan met een mailadres van de Rode Kruis afdeling.
Arts  www.alphalog.nl