Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1496873 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #2300 Gepost op: 27 november 2013, 21:57:06
Citaat van: Haageneesch link=msg=1223512 date=1385585283
Als ze roepen "We zitten ergens in een tunneltje naast de brandweerkazerne" snap ik het; ze zitten hier op steenworp afstand van kazerne Stadshart. Sterker nog, ze staan er naast. Maakt niet uit; uiteindelijk zijn ze gesnapt :D

Tsja, ik gok zomaar dat als ieder ander voertuig daar vast had gezeten dat er dan wel een normale lokatie uit was gekomen. Sterker nog, dat PP-voertuig zal vast TomTom aan boord hebben en precies geweten hebben waar ze zich bevonden. De dienstverlening is ook erg apart en daarnaast lijkt het alsof men eerst abusievelijk Oosterheem heeft gealarmeerd, hetgeen het nog verder versterkt. Maakt allemaal verder niet zoveel uit, maar past wel weer in de discussie over censuur. Zo zwart-wit zie ik het nu eenmaal :)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2301 Gepost op: 29 november 2013, 15:43:24
Op het Kruispunt van Schaikweg en Boermarkeweg in Emmen is een politiewagen in botsing gekomen. Voertuig is gekanteld en om een lantaarnpaal terecht gekomen. Gloednieuwe noodhulp technisch en economisch totalloss. Agenten zijn door de brandweer bevrijd. Onbekend letsel voor mij nog, maar gezien de schade zal 't best eens ernstig kunnen zijn.


Ik heb nog enkel foto op whattsapp helaas. Ik weet daar de auteur echter niet van.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


ruben08116

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 316
Reactie #2302 Gepost op: 29 november 2013, 16:00:01
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1223986 date=1385736204
Op het Kruispunt van Schaikweg en Boermarkeweg in Emmen is een politiewagen in botsing gekomen. Voertuig is gekanteld en om een lantaarnpaal terecht gekomen. Gloednieuwe noodhulp technisch en economisch totalloss. Agenten zijn door de brandweer bevrijd. Onbekend letsel voor mij nog, maar gezien de schade zal 't best eens ernstig kunnen zijn.


Ik heb nog enkel foto op whattsapp helaas. Ik weet daar de auteur echter niet van.

Diverse foto's en video op onderstaande site:
http://www.newspower.nl/politieauto-betrokken-bij-ongeval-in-emmen/


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #2303 Gepost op: 29 november 2013, 20:31:18
http://dekantfotografie.nl/2013/11/29/politieauto-crasht-tijdens-spoedrit/

En deze was nog maar een maand oud.

Politieauto crasht tijdens spoedrit
Emmen – Vrijdagochtend is een politieauto die volgens getuigen met zwaailicht en sirene onderweg was naar een melding gecrasht.
Een bestelbusje merkte de politieauto niet op tijd op en raakte hem in de flank waarna de politieauto op zijn kant tegen een verkeerslicht tot stilstand kwam. Eén persoon zat bekneld en moest door de brandweer uit het voertuig worden bevrijd. De weg is enige tijd afgesloten geweest voor het verkeer. De politieauto was nog maar een maand oud.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2304 Gepost op: 30 november 2013, 02:20:25
Politie agenten gewond na crash met politieauto
Politie agenten gewond na crash met politieauto
H Meter
Gepubliceerd op 29 nov 2013
Citaat
Emmen - Bij een aanrijding op de kruising van de van Schaikweg en de Boermarkeweg in het Drentse Emmen zijn vrijdagmorgen twee agenten gewond geraakt. Ze zaten in een politieauto die, met prio 1, mert zwaailichten over de kruising reed op weg naar een melding. Hij werd vermoedelijk niet opgemerkt door de bestuurder van een bestelbus waarna een aanrijding volgde. Beide politieagenten zaten klem in de auto en zijn door de brandweer uit hun benarde positie bevrijd door een deel van het dak te verwijderen. Beide agenten zijn met onbekende verwondingen per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Ook een paal met verkeerslichten moest het ontgelden en raakte zwaar beschadigd. De bestuurder van het busje kwam met de schrik vrij. De VOA heeft het ongeval op papier gezet en zoekt de precieze toedracht uit. Het verkeer op de kruising werd langs het ongeval geleid.

p2kflex
10:23:56 29-11-13GROUP-1P 1 VKO VAN SCHAIKWEG/BOERMARKEWEG EMMEN 038834
0500650BRW Drenthe (Sleen) (Blusploeg)
0502659BRW Drenthe (Sleen) (TS 8834)
0502999BRW Veiligheidsregio Drenthe (Monitorcode)
0500853BRW Veiligheidsregio Drenthe (OvD Zuid-Oost)
Samen sterk in de hulpverlening!


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #2305 Gepost op: 30 november 2013, 13:34:27
Update: Politieagent gewond bij aanrijding

http://www.newspower.nl/update-politieagent-gewond-bij-aanrijding/

Dit is een van de meest drukke kruisingen in Emmen.
De snelheid waarmee de politiewagen reed lijkt mij zeer aannemelijk. Op normale snelheid of een hogere snelheid door rood rijden is daar levensgevaarlijk.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #2306 Gepost op: 30 november 2013, 18:29:28
Vanmorgen is een politieauto betrokken geweest bij een aanrijding op de A28 bij Haren ( GR ) Iemand iets meer van bekend ?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2307 Gepost op: 30 november 2013, 23:21:31
Citaat van: skippy02 link=msg=1224184 date=1385814867
De snelheid waarmee de politiewagen reed lijkt mij zeer aannemelijk. Op normale snelheid of een hogere snelheid door rood rijden is daar levensgevaarlijk.

Dat de ''tegenpartij'' door groen reed (bron is de genoemde website) in combinatie met de schade kunnen we wel stellen dat er geen voorrang ''gevraagd'' maar gewoonweg ''genomen'' is.  :-X :(
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2308 Gepost op: 30 november 2013, 23:37:22
Citaat van: williamharthoorn link=msg=1224238 date=1385832568
Vanmorgen is een politieauto betrokken geweest bij een aanrijding op de A28 bij Haren ( GR ) Iemand iets meer van bekend ?
Mijn vriendin en ik kwamen er wel langs vanuit Assen, maar zagen alleen een burgervoertuig met oa dakschade, wellicht onopvallende politiewagen?


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2309 Gepost op: 1 december 2013, 00:57:07
politie auto vast Couwehoven zeist
politie auto vast Couwehoven zeist
Aneo Koning
Gepubliceerd op 30 nov 2013
Video geplaatst met toestemming van rechthebbende
Samen sterk in de hulpverlening!