0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Redactie Regio15.nl @regio15 2mDe brandweer is begonnen met knippen om de politieagente uit de auto te bevrijden #Bleiswijk pic.twitter.com/wgGq2zJ4t9Regio15 Nick van der Toorn
Redactie Regio15.nl @regio15 2mDe brandweer is begonnen met knippen om de politieagente uit de auto te bevrijden #Bleiswijk pic.twitter.com/wgGq2zJ4t9
Betreft een wijkauto van Rotterdam-Rijnmond
Ik reed erachter toen het gebeurde Waren onderweg met blauwblauw naar een waterongeval daar vlakbij.En het betreft de camera auto van bureau Berkel!
Zijn er in Nederland nog schadevrije Volvo's over? Volgens mij is elke Volvo V70 al een of meerdere keren aan de beurt geweest.In de alsmaar verhardende maatschappij denk ik dat men serieus moet overwegen om een fikse bulbar te monteren op de opvallende auto's.
matriaal kan vervangen worden maar een betere vraag is hoe is het met de agent in de auto?
Bestuurder kon zelfstandig uit de auto, bijrijdster is door de brandweer eruit gehaald. Allebei rug/nek klachten.
Agente is onder A2 naar ziekenhuis vervoerd.Meer foto's op www.fotobpr.nl
Dammmmm wat is daar gebeurd? Ik heb veel ongevallen gezien, rare dinge meegemaakt maar een voertuig met de bodemplaat op t asfalt?
Gappie een Bullbar is verboden, schijnt te veel schade op te leveren bij overstekend wild c.q voetgangers.