Dus eigenlijk 1 pagina verder, en de uitkomst blijft.....
€750,- en Educatieve maatregel per negatie. Dan raak je de mensen echt in de knip, misschien werkt die opvoeding dan wel.
De opvoeding werk niet want :
Dit is een maatregel die valt onder de categorie :"als het kalf verdronken is dempt men de put" of wel een "mosterd naar de maaltijd" bon.
Want ik denk dat ook hier geldt "een ezel stoot zich in het algemeen geen 2 maal aan dezelfde steen".
Maar het valt mij op dat nadat de snelwegverlichting 's nachts uit gaat dat dit probleem schijnbaar groot is geworden.
Zou het er niet aan liggen dat de geldbesparende maatregel een ongewenst bijeffect heeft, welke psychologisch eigenlijk heel goed verklaarbaar is.
Heb het zelf, met gemiddeld 100.000 km per jaar rijervaring, ook wel eens gehad dat het even duurde voordat ik 's nachts door had wat er van mij verwacht werd qua geleiding.
Was een stukje vermoeidheid en een stukje vanuit totaal ontbreken van straatverlichting waardoor er toch een lichte vorm van desoriëntatie ontstond maar met name weer wennen aan een grote lichtbron waar ik ineens mee werd geconfronteerd
Gelukkig wel snelheid geminderd en er goed door gekomen.