Plaats hier foto's van Ford voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Ford voertuigen  (gelezen 220051 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Karim

• Gast
Reactie #420 Gepost op: 7 augustus 2006, 17:15:37
Is die niet van de Spoorwegpolitie??  ???

Nee is niet van de spoorwegpolitie, maar zoals gezegd inderdaad 'n ondersteuningsvoertuig.

Heb 'n poosje terug nog even met zo'n gast staan praten, ik zat al de hele tijd achter 'n superlangzame vrachtwagen (zo'n hele lange) uit Polen, die nog geen 30 reed, en net 40 op 'n weg waar ze 70 mag, maar ik kon er maar steeds niet voorbij, maar toen 't eindelijk vrij was ben ik er direct langsgeschoten, 'n klein stukje verdrijvingsvlak meepakkend, en toen kwam er in de verte net zo'n ondersteuningsauto'tje tegemoet, en die had dat gezien en begon met z'n lichten te knipperen en deed dat blauwe lichtje ff aan, en stopte langs de kant en wees mij met z'n arm uit 't raam ook naar de kant.

"Ja meneer verdrijvingsvlak bla bla bla....hmm ik zie dat u van de ambulance bent (heb zo'n sticker op m'n voorruit), dan moet u toch beter weten, bla bla bla... dan laat ik 't maar bij 'n waarschuwing, maar denk 'r in't vervolg ff aan he, bla bla bla", en toen begonnen we eigenlijk wat algemener te kletsen, ook over zijn taak bij de ondersteuningsdienst enzo, was nog best gezellig op 't einde.
En toen ik weer weg ging kreeg ik ook nog even te horen waar er in die buurt 'n flitscontrole gehouden werd, en met de opmerkingen "ach, ik rij toch noooit te hard" en 'n lachende en fronsende agent gingen we allebei weer onze eigen weg.

Politiefan

• Senior gebruiker
Reactie #421 Gepost op: 7 augustus 2006, 19:04:47
Nee is niet van de spoorwegpolitie, maar zoals gezegd inderdaad 'n ondersteuningsvoertuig.

Dat dacht ik, omdat die wagen er namelijk precies zo uit ziet als de Fusions die de spoorwegpolitie gebruikt  :)

Karim

• Gast
Reactie #422 Gepost op: 7 augustus 2006, 23:15:31
Dat dacht ik, omdat die wagen er namelijk precies zo uit ziet als de Fusions die de spoorwegpolitie gebruikt  :)

In jou regio of in mijn (en die van jeroenduitske) regio ?

Politiefan

• Senior gebruiker
Reactie #423 Gepost op: 8 augustus 2006, 09:29:23
In jou regio of in mijn (en die van jeroenduitske) regio ?

Volgens mij worden die landelijk gebruikt, omdat die van het KLPD zijn.
In mijn regio heb ik ze in iedergeval weleens gezien.

jeroenduitske

• Senior gebruiker
  • jeroenduitske
Reactie #424 Gepost op: 8 augustus 2006, 12:31:36
limburg zuid heeft opzicht best veel onderdsteuningswagens een volkswagen sharan ook en ford focus maar die kwam ik toevallig tegen  :) ;)
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG

niels dh

• Forum gebruiker
Reactie #425 Gepost op: 8 augustus 2006, 12:40:07
 :P
Brandweerman Verpleegkundige

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #426 Gepost op: 8 augustus 2006, 15:46:57
Wel korps is die van?  :o :o :o
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

niels dh

• Forum gebruiker
Reactie #427 Gepost op: 8 augustus 2006, 15:56:12
ik heb die gemaakt op de opening van de kazerne schoondijke
Brandweerman Verpleegkundige

Erik

• Senior gebruiker
    • Brandweer Goes
Reactie #428 Gepost op: 8 augustus 2006, 16:54:33

N9213Q

• Gast
Reactie #429 Gepost op: 8 augustus 2006, 17:21:32
Wat moet zo'n klein korps nou met zo'n grote (beeldvullende) auto?  ;)