Plaats hier foto's van Ford voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Ford voertuigen  (gelezen 216219 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #450 Gepost op: 22 augustus 2006, 22:43:47
Sorry, maar dit is een voertuig van de Bundespolizei, vroeger BundesGrenzSchutz (BGS). Deze hebben het kenteken BG, krijgen nu bij vervanging BP. BundesPolizei is een mengeling van Bijstandspolitie, ME, KonMar en Spoorwegpolitie.

De BPol doet toch alleen KMar taken op het gebied van vreedelingentoezicht en acties in de hogere geweldsspiraal toch?
(En dan de Feldjager de militaire politie taken)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

PeterEde

• AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
Reactie #451 Gepost op: 22 augustus 2006, 23:01:56
Sorry, maar dit is een voertuig van de Bundespolizei, vroeger BundesGrenzSchutz (BGS). Deze hebben het kenteken BG, krijgen nu bij vervanging BP. BundesPolizei is een mengeling van Bijstandspolitie, ME, KonMar en Spoorwegpolitie.

Zoll heeft meestal het kenteken van de Kreis of Kreisstad aan de grens. Tevens zijn voertuigen van de Zoll in de regel wit met een groene streep.

Aaldert
Ja, klopt helemaal, mijn vergissing  :-[
Geloof niet alles wat je denkt.

Karim

• Gast
Reactie #452 Gepost op: 22 augustus 2006, 23:12:23
Nog een paar Ford`s uit Londen :)

http://img78.imageshack.us/img78/7108/img8729qg9.jpg

Deze is gemaakt vanuit de bus ;)

Harley Street Ambulance Service is 'n prive bedrijf, dat hoofdzakelijk bij evenementen staat, maar ook af en toe wat nietdringend vervoer doet (net zoals in Belgie dus) maar dus geen 999 meldingen mag doen. Vandaar dat er ook geen Crown Badge meer op mag zitten, en er wordt nu ook discussie gevoerd of privediensten nog wel die battenburg striping mogen gebruiken.

Gewoon ff ter informatie  ;)

Martijn de Vries

• Senior gebruiker
Reactie #453 Gepost op: 22 augustus 2006, 23:20:59
Gave plaat! kleurtechnisch een beetje geholpen zeker? --- Maar met de juiste proporties vindt ik!

Klopt, hij was ook wat onscherp, wat te vlug genomen denk ik

Vatrogasci

• purchaser
  • Forum gebruiker
    • BLOG VATROGASCI
Reactie #454 Gepost op: 23 augustus 2006, 18:23:11
Een interventiewagen Ford Focus van DE LIJN in Antwerpen (gespot tijdens de Tall Ship's race)

Vatrogasci

• purchaser
  • Forum gebruiker
    • BLOG VATROGASCI
Reactie #455 Gepost op: 23 augustus 2006, 19:19:20
Nog enkele Fordjes uit België

Feuerteufel

• Forum gebruiker
Reactie #456 Gepost op: 23 augustus 2006, 21:32:28
De BPol doet toch alleen KMar taken op het gebied van vreedelingentoezicht en acties in de hogere geweldsspiraal toch?
(En dan de Feldjager de militaire politie taken)

Ook in Duitsland is een en ander aan het veranderen. O.a. de taken van de BGS. Dit was vroeger een afdeling die zich nagenoeg alleen met grensbewaking bezig hield. Tegenwoordig heten zij BundesPolizei en nu ook de taak van Spoorwegpolitie en ME er bij gekregen. Er bestaat ook een Feldjäger. Dit is de Militairepolitie. BGS - nu BP - is een onderdeel van Binnenlandse zaken en de Feldjäger een onderdeel van Defensie. In Nederland heeft de KonMar, onderdeel van Defensie, de taak voor gransbewaking èn Militaire politie. Dit is in Duitsland dus duidelijk anders geregelt. Is naar mijn beste weten altijd zo geweest.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #457 Gepost op: 23 augustus 2006, 21:49:51
Ook in Duitsland is een en ander aan het veranderen. O.a. de taken van de BGS. Dit was vroeger een afdeling die zich nagenoeg alleen met grensbewaking bezig hield. Tegenwoordig heten zij BundesPolizei en nu ook de taak van Spoorwegpolitie en ME er bij gekregen. Er bestaat ook een Feldjäger. Dit is de Militairepolitie. BGS - nu BP - is een onderdeel van Binnenlandse zaken en de Feldjäger een onderdeel van Defensie. In Nederland heeft de KonMar, onderdeel van Defensie, de taak voor gransbewaking èn Militaire politie. Dit is in Duitsland dus duidelijk anders geregelt. Is naar mijn beste weten altijd zo geweest.

Ok, bedankt voor dit duidelijke verhaal ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #458 Gepost op: 23 augustus 2006, 23:04:13
Ford Focus ASB Munster ;)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Firegirl_Elma

• Gast
Reactie #459 Gepost op: 24 augustus 2006, 13:32:01
Mooie foto's! :)
Echt heel leuk om al die Ford voertuigen te zien ;)