Jan 2005 - Partyschip in problemen

Auteur Topic: Jan 2005 - Partyschip in problemen  (gelezen 49640 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #190 Gepost op: 31 januari 2005, 13:49:23
en zo zijn we aan het einde van de maand gekomen,ik vondt het leuk zoals er uiteindelijk eendrachtig werdt samengewerkt om deze klus tot een goed einde te laten komen.
Vanaf morgen zal Jorrin de casusscepter hier zwaaien,Jorrin veel succes het zal wel weer een leuke casus worden. ;)

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #191 Gepost op: 31 januari 2005, 13:51:06
Peet, bedankt voor jouw casus.  ;) :D
Maar ik wil nog wel weten of die laatste nu nog gevonden is. ???

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #192 Gepost op: 31 januari 2005, 13:55:33
Peet, bedankt voor jouw casus.  ;) :D
Maar ik wil nog wel weten of die laatste nu nog gevonden is. ???
je hebt gelijk, :-[
Er was geen laatste slachtoffer,er zouden 120 personen meegaan maar op het allerlaatst viel er 1 persoon af.Alleen daar was de lijst niet op aangepast,en ze waren het in alle paniek ook vergeten te vermelden ;)
Maar dit gaf zeker aanleiding om een zoekactie te starten,die na een paar uur kon worden gestaakt toen de ceremoniemeester wist te vertellen dat er 1 minder aan boord was. ;D

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #193 Gepost op: 31 januari 2005, 17:37:09
Ja dankje wel Peter!!! Voor de fantastische case. Er zijn een aantal feiten aan het licht gekomen zonder dat we ook maar water gezien te hebben waaruit we onze conclusies kunnen trekken en er bij een inzet naar kunnen handelen. Aandachtspunten als communicatie, leiding en afstemmen van akties op elkaar. Als zich zoiets in het echt voordoet hoop ik dat we dat zo snel mogelijk op de rit hebben zodat we effeciënt tot een onderling goed afgestemde aktie kunnen overgaan. Bedankt ook anderen voor de zinnige bijdragen, ik stak er wat van op!

Henk

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #194 Gepost op: 31 januari 2005, 20:56:01
Ik heb helaas niet helemaal mee kunnen doen.
Ik ben wat dat aan gaat net niet vaak genoeg aanwezig om alles bij te kunnen houden en te volgen.
Maar ik ga hem zeker nog een keer van begin tot eind lezen!
  Ta