Maart 2005 - Bioscoopbrand

Auteur Topic: Maart 2005 - Bioscoopbrand  (gelezen 54458 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #70 Gepost op: 4 maart 2005, 19:26:02
Bij ons is het zo dat wanneer een inzet langer gaat duren dan een half uur er voor herbezetting van de kazerne wordt gezorgd. De praktijk leert echter dat als een voertuig ter plaatse is vaak al snel weer uitruk gereed is, dus zeker bij een OMS waar al geen aanwijsbare oorzaak kan worden gevonden kun je snel weer doorrijden naar een volgende melding die geen prioriteit heeft.

Ruma

• Gast
Reactie #71 Gepost op: 4 maart 2005, 20:10:42
Ik blijf gewoon met 2 TAS en RV prio 1 door rijden.
Eerste TAS opstellen aan de hoofdingang.Tweede TAS en RV centraal opstellen en nader bericht afwachten.
Verder de AC laten proberen om een sleutelhouder naar het object laten komen.Tevens zou ik nu ook graag de politie te plaatsen hebben,om eventueel een ingang te forceren bij daadwerkelijke brand.

groeten Ruud :D

Paul

• Forum gebruiker
  • www.ambupleeg.web-log.nl
    • ambupleeg
Reactie #72 Gepost op: 4 maart 2005, 20:42:39
Nadat we aan het begin van onze dienst de ambulance gecontroleerd hebben zetten mijn maatje en ik nog eens een ander televisie kanaal op, tappen een kopje koffie, en vragen ons af waarom de brandweer met spoed met 2 (of 1) TAS'en en een HV aan het rijden zijn, en realiseren ons dan, dat als ze ons nodig hebben, ze oons weten te vinden.
 ;D ;D
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Bart S

• Gast
Reactie #73 Gepost op: 4 maart 2005, 21:13:11
Mag ik dat visualiseren?

;D

Groetjes,

Bart

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #74 Gepost op: 4 maart 2005, 21:21:42
Mag ik dat visualiseren?

;D

Groetjes,

Bart

hij is erg leuk  ;D ;D ;D

Sander Koelman

• Forum gebruiker
  • -ALPHA- DHR KOELMAN GRAAG TEL. CONTACT MET DE KAZE
Reactie #75 Gepost op: 4 maart 2005, 22:49:03
Opstelplaats 1e TS: iets voorbij hoofdingang ivm opstelplaats HW. Deze staat dus achter de 1e TS. De tweede TS laat ik op een UGS staan, in de buurt van het object. Mocht er daadwerkelijk iets aan de hand zijn, kunnen ze oprijden. We weten nu nog niet veel, dus laat ik m voorlopig nog ff niet tp komen.
B en 1+2 hebben ademlucht omgehangen (volgens het bij ons geldende protocol) en gaan een verkenning doen/in contact treden met personeel.

tot zover even, ik wacht af

Groeten

Sander

Paul SEH

• Gast
Reactie #76 Gepost op: 4 maart 2005, 22:56:41
Wij blijven rustig afwachten.  ;D Koffie drinken, TV kijken.

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #77 Gepost op: 4 maart 2005, 23:04:06
Wij blijven rustig afwachten.  ;D Koffie drinken, TV kijken.

Kaartje leggen? ;D

firemanr

• Gast
Reactie #78 Gepost op: 4 maart 2005, 23:05:43
Gezien de update, zowel volgens de casus als volgens de procedure hierzo (Shave.... ;D) 2x TAS en RV verder maar even afwachtten. ;)

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #79 Gepost op: 4 maart 2005, 23:33:32
Jajaja, al die procedures he, hahaha ik snap nog steeds niet dat er nog zoveel verschil in werken kan bestaan eerlijk gezegd ;D ;D

Maar goed dat ter zijde, laat ik me over de opstelplaatsen nog even niet uit. We weten niet eens waar en wat er aan de hand is op dit moment.