Maart 2005 - Bioscoopbrand

Auteur Topic: Maart 2005 - Bioscoopbrand  (gelezen 54464 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #80 Gepost op: 5 maart 2005, 13:37:06
Goed,we staan nu al een poosje te wachten tot we een ons wegen.
Maar ik wil NU een nader bericht van of de AC of van de gebouwbeheerder,zo niet gaan we zelf op onderzoek uit binnen.En dan ontruim ik die handel,misschien dat dan de boel een beetje in gang komt  ;D

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #81 Gepost op: 5 maart 2005, 16:06:02
Nog niks aan het pootje......We gaan vrolijk toeterend verder naar de bioscoop toe met 1 TAS ;D

Elles

• Gast
Reactie #82 Gepost op: 5 maart 2005, 17:39:49
Pomtiedom tralala, hoor van de spuitgasten dat ze voor een automaatje naar de bios zijn gekomen. Mijn maatje en ik wachten de bijzonderheden af....

Cor van Gent

• Forum gebruiker
    • Brandweer Oud-Beijerland
Reactie #83 Gepost op: 5 maart 2005, 18:36:18
wanneer is de nieuwe update ???
Regio Zuid-Holland-Zuid

fikkie

• Senior gebruiker
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #84 Gepost op: 5 maart 2005, 19:13:16
ja tegen de procedure in dan gaan we ook maar met 2 ts ter plaats :'(
maar gelukkig heb ik ook nog een hw bij me. daar kan je tenminste nog iets mee maar met een hv naar een oms? Nee sorry dat is comedie capers.....

Vrijwilligers kazerneren voor een oms? Kunnen de beroeps ook wel naar huis toe gaan want als ze dit (een standaard oms) niet meer alleen afkunnen :P

Maar voertuigen rijden conform procedure door naar opstelplaats bij de brandmeldcentrale. Van hieruit kun je zien waar je moet zijn en je SLEUTEL halen uit de sleutelkluis. Scheelt een hele hoop deuren forceren waar je de politie voor wilt laten komen  ;) Hoe doe je dat als je binnen een deur geforceerd wilt hebben in een willekeurig pand waar rook hangt. (sorry even off topic)

Hoevaak komt het niet voor dat het telefoonnummer van de contactpersoon gewijzigd is? Dus helemaal geen reden voor paniek. Gewoon prio 1 tp gaan allemaal ademlucht en met sleutel naar sleutelkluis en dan het brandmeldpaneel opzoeken. ook al brand er iets kun je hier toch wel heel veel plezier mee hebben ;D

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #85 Gepost op: 5 maart 2005, 19:32:58
wanneer is de nieuwe update ???
mnja,ik lust onderhand wel een bakkie pleur  ;D ;D

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #86 Gepost op: 5 maart 2005, 19:35:53
Dan maar gelijk opschalen naar grote brand, komt de verzorgingscontainer ook  ;D ;D ;D

boris

• Gast
Reactie #87 Gepost op: 5 maart 2005, 19:53:03
1e Ts en hw opstellen bij brandweer ingang.
b en 1+2 gaan op onderzoek.
2e ts op UGS opstellen, bij nader bericht of oprijden of terugkeren.

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #88 Gepost op: 6 maart 2005, 08:46:30
Ik laat de 1e TAS naar de hoofdingang rijden ( daar zal ook de abm installatie zijn )  Verder hebben rijdende weg 1 & 2 natuurlijk omgehangen ( standaard ) Deze gaan samen met B naar binnen om even het paneel te checken en even binnen een verkenning te doen. 3 & 4 blijven even bij de P bij het voertuig staan.
De 2e TAS en de AL laat ik bij aankomst gewoon even op de Grote Markt opstellen, en wachten op een nader bericht.  ;D. Veder hebben we met de gekregen info natuurlijk nog niets nodig, dus geen politie of ambu nog. Wel graag een sleutelhouder of beheerder. ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #89 Gepost op: 6 maart 2005, 09:29:04
Laten jullie de 2e TS met een prio 1 rijden naar de opstelplaats zoals jullie die aangeven en waarom??