Maart 2005 - Bioscoopbrand

Auteur Topic: Maart 2005 - Bioscoopbrand  (gelezen 54488 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #100 Gepost op: 6 maart 2005, 14:00:32
snap ik ook wel maar als je A zegt moet je toch ook B zeggen en dat zijn dan de consquenties ??? ???  :'( :'(
Wil niet zeggen dat jullie niet welkom zijn maar blijf alsjeblieft bij dit soort meldingen (oms) weg anders komen we echt niet meer geloofwaardig over. 2 ts ovd rv en dan jullie er ook nog bij?

??? ??? :'( :'(
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #101 Gepost op: 6 maart 2005, 14:03:30
Ik heb even niet opgelet maar in welke GRIP situatie zitten we nu ondertussen  ;D ;D (grapje)

fikkie

• Senior gebruiker
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #102 Gepost op: 6 maart 2005, 14:23:14

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #103 Gepost op: 6 maart 2005, 14:46:20
Alle leden zijn overal welkom, en iedereen mag overal op reageren, Het  lijkt me dat je niet iemand uit een casus wegstuurt, zoals bijv Paul SEH  >:(
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #104 Gepost op: 6 maart 2005, 15:10:23
Alle leden zijn overal welkom, en iedereen mag overal op reageren, Het lijkt me dat je niet iemand uit een casus wegstuurt, zoals bijv Paul SEH  >:(
Volgens mij bedoelt ie dat het niet nodig is om ambulance aan te laten rijden op basis van een OMS, en niet dat paul niet mag posten ;) zelfde dat de politie nu in principe niet meedoet in het verhaal.... ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #105 Gepost op: 6 maart 2005, 15:36:38
Volgens mij bedoelt ie dat het niet nodig is om ambulance aan te laten rijden op basis van een OMS, en niet dat paul niet mag posten ;) zelfde dat de politie nu in principe niet meedoet in het verhaal.... ;)
Klopt inderdaad,het verhaal van Fikkie gaat erover dat op dit moment het nog steeds een kunstje van de brandweer is.En dat politie en medische diensten nog niet nodig zijn  ;)

fikkie

• Senior gebruiker
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #106 Gepost op: 6 maart 2005, 15:39:58
beadnkt voor de aanvulling peter!

ABeens

• Senior gebruiker
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #107 Gepost op: 6 maart 2005, 15:41:52
we hebben laatst de themische melders in de projectiekamers vervangen door rookmelders. Ze gingen iets te vaak (uit zich zelf) af :-[ . ( dit op voorstel van de brandweer  ;D  ze hadden de film al gezien die draaide ;D)

Dus ik begrijp heel goed dat jullie met 1 wagen poolshoogte gaan nemen en eventueel een 2e standbye laten staan.

Arend

Firefly

• Senior gebruiker
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #108 Gepost op: 6 maart 2005, 16:48:13
Nadere bijzonderheden:
Er is inmiddels toch telefonisch contact geweest. Situatie is niet erg duidelijk. Er werd door iemand paniekerig opgenomen maar onbekend is of er daadwerkelijk brand is. Er werd gesproken over rookontwikkeling, maar waar dat van afkomstig is en hoe hevig is niet bekend.

Vraag:
Wat doe je met de taakverdeling van het persoeel?
Brandwacht 1e klas + WVD

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #109 Gepost op: 6 maart 2005, 16:52:45
Vooralsnog hou ik me bij mijn inzet,rookontwikkeling kan van alles zijn dus niet meteen een reden om in de stress te schieten.Maar we gaan nu niet eerder weg voordat we zeker zijn dat er niets aan de hand is