Maart 2005 - Bioscoopbrand

Auteur Topic: Maart 2005 - Bioscoopbrand  (gelezen 54484 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #130 Gepost op: 7 maart 2005, 09:47:47
Ik kan ondertussen weer nieuwe batterijen in mijn pieper doen.  ;D

Maar leuk om de boeiende brw-discussies te lezen.

Toch vraag ik mij af of in geval van rookontwikkeling in een gebouw vol met mensen (donderdagavond 20:30 uur zijn de zalen bezet neem ik aan) opschaling niet noodzakelijk is.
De BHV doet zijn werk als het goed is, maar heeft geen ademluchtbescherming dus brw is zeker welkom in dat geval.

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #131 Gepost op: 7 maart 2005, 11:26:31
Ook ik blijf bij mijn inzet van 2 TAS en RV.
Eerste TAS doorrijden tot de hoofdingang en B met 1,2,3,4 op verkenning. Tweede TAS en RV centraal opstellen en nader bericht van de eerste BV afwachten.

groeten Ruud

Okee ruud ik ga mee met je, maar 3 en 4 laat ik nog even buiten staan, waarom al 4 man op verkenning bij een automaat? Dus b 1 en 2 naar binnen de rest staat klaar  ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Ruma

• Gast
Reactie #132 Gepost op: 7 maart 2005, 12:26:45
even off topic

Hoe maak ik een quote?????
Alvast bedankt.

groeten Ruud

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #133 Gepost op: 7 maart 2005, 12:41:43
even off topic

Hoe maak ik een quote?????
Alvast bedankt.

groeten Ruud

door in het bericht waar je op wilt reageren op citeer te clicken en daarna je reactie er bij te zetten  ;D ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Ruma

• Gast
Reactie #134 Gepost op: 7 maart 2005, 12:47:34
door in het bericht waar je op wilt reageren op citeer te clicken en daarna je reactie er bij te zetten  ;D ;D

ok bedankt voor de hulp

Ruud

janw

• Gast
Reactie #135 Gepost op: 7 maart 2005, 12:56:12
In aansluiting op RadeR is er iets bekend over BHV-ers,
ik wil gaan voor het volgende:
TAS 1, b,1,2,3,4 naar binnen voor verkenning TAS 2 en RV op centrale plaats klaar voor eventuele inzet of vertrek naar kazerne.
Politie kan publiek op afstand houden.

fikkie

• Senior gebruiker
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #136 Gepost op: 7 maart 2005, 17:14:33
Okee ruud ik ga mee met je, maar 3 en 4 laat ik nog even buiten staan, waarom al 4 man op verkenning bij een automaat? Dus b 1 en 2 naar binnen de rest staat klaar  ;D

WAAROM DAN 2 TS voor een automaat als je niet iedereen mee naar binnen neemt?????? ??? ???

ABeens

• Senior gebruiker
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #137 Gepost op: 7 maart 2005, 23:01:57
Normaal is het zo dat er maar 2 tot 3 man personeel aanwezig is bij een filmvoorstelling. daarom is het ook zo rendabel  ;D (kasierre, filmoperateur en een kaartcontroleur. kassier en kaartcontrole wordt vaak in rustige dagen door dezelfde persoon gedaan.  ::)

Dus BHV technisch heb je er niet veel aan anders dan dat ze de situatie goed kennen.

Groet Arend

firemanr

• Gast
Reactie #138 Gepost op: 7 maart 2005, 23:02:45
WAAROM DAN 2 TS voor een automaat als je niet iedereen mee naar binnen neemt?????? ??? ???

Voor het geval DAT.....
ALS er wat is heb je gelijk een groter aantal mensen wat ingezet kan worden voor redding.... ;)

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #139 Gepost op: 7 maart 2005, 23:03:27
Voor het geval DAT.....
ALS er wat is heb je gelijk een groter aantal mensen wat ingezet kan worden voor redding.... ;)

En je kan het gebouw sneller doorzoeken en langs meerdere kanten naar binnen gaan  ;D ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen