Is deze afweging zo makkelijk te maken??
Hierbij uitgaande van nog meerdere slachtoffers die binnen zouden zijn. Je gaat dus die mensen niet redden omdat er MISSCHIEN er eentje met een mes rondloopt.
stel dat er nog 20 mensen vermist worden dan ga je die als het waren laten vallen(verergen van het letsel) omdat er mogelijk 1 persoon met een mes loop.....
Het is een afweging maar wel vrij rigoreus. Daarnaast stuur je politieagent zonder enige persoonsbescherming het pand in waar mogelijk nog veel rook of een andere giftige stof hangt?
Ik wil hier niet mee zeggen dat ik mijn mensen er gelijk in zou sturen maar 't wordt zo wel een lastige kwestie van kiezen.
die afweging kan ik heel goed maken,ik heb nog steeds geen slachtofferindicatie en nog geen brand dus in feitte heb ik binnen niets te zoeken.
Het nu naar binnen sturen van mijn mensen,betekend dat ik ze in een gevaar breng waar ze niet tegen zijn beschermt.En die verantwoordelijkheid nemen we niet,ik heb nogal wat uit te leggen als er wat gebeurt
Dus mag de politie uitzoeken hoe ze dat figuur te pakken gaan krijgen,en tot zolang wachten wij geduldig af