oke: brw:
sluit ik aan bij Robert dus grote brand van maken oa ivm aantal slachtoffers(eerder sprak ik over de AGS die hoeft niet meer wat mij betreft omdat er niet gesproken wordt over gevaarlijke stoffen.)
ambu:
voor de T3 slachtoffers:
Opvang is geregeld in de aerobicszaal van het fitnesscentrum dat op 800 meter van de bioscoop ligt.
is dit ook iets voor de T1/T2 slachtoffers of wil je daar iets anders voor hebben?
Gezien het mogelike aantal patienten wordt het toch tijd om nu al op te schalen. De regio CPA's wordt gevraagd voor extra ambulance. In totaal 6 stuks extra. MMT waarschuwen. Gezien het tijdstip zullen zij over de weg komen. Evenals een GNK met Sigma. We zullen namelijk toch wat meer materiaal gaan gebruiken. Het begint al een beetje op Volendam te lijken.
De 10 mensen die nu problemen hebben krijgen allemaal zuurstof en een waaknaaldje.
De kerk als opvangplaats lijkt mij een prima ruimte. Er is veel plaats en lekker dichtbij.
CPA geeft een vooraankondiging aan de omliggende ziekenhuizen.
goed idee, wat opvang betreft zie boven. Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker mogen/kunnen de nieuwe heli's ook 's nachts vliegen.