Daarna is het nog altijd zo dat je ook nog zoiets hebt als zorgen dat je op de hoogte bent van de huidige wet- en regelgeving.
Ik denk dat 99% echt wel weet dat een motorvoertuig met OGS voor moet laten gaan, want dit wordt echt wel behandelt in de theorie lessen, alleen weet men niet hoe te reageren.
Maar iedereen kan wel altijd overal commentaar op hebben en vinden dat iets niet klopt wat een ander doet en het verdomd
moeilijk vind om zijn/haar ongelijk toe te geven.
Gewoon een mening meteen als commentaar bestempelen ontneemt mij bijna de zin om iets uit te leggen waarom sommige ideeën niet uitvoerbaar zijn..... En als ik ongelijk heb zal ik het echt wel toe geven....jij?
Maar is toch wel wat commentaar op de weggebruiker (burger) ..........dat mag weer wel? Zo kan je de dingen altijd naar je zelf toeschrijven cq van je zelf afschrijven zodat het aan een ander ligt...
Dat er allerlei redenen zijn om niet met OGS te rijden dat weten we maar daar gaat dit onderwerp niet over dus dat lijkt mij
totaal niet relevant om hier te bespreken of aan te halen omdat dit onderwerp gaat over
Hoe kunnen medeweggebruikers beter bewust worden van voertuigen met OGS.
Ik blijf er bij dat als het vaker voorkomt men er gewoon bewuster van wordt en beter gaat handelen. En is het in deze gewoon relevant.
De kracht van lesgeven en/of dingen goed blijven doen zit het in het herhalen. Ik zit redelijk veel op de weg. Hoe vaak ik OGS tegen kom?
3 tot 4 keer per jaar en dan rij ik nog een redelijk drukke stad. En dan verwacht je van mensen die nog minder op de weg zitten en eventueel met nog minder in aanraking komt met OGS 100% handelen doormiddel van een foldertje. Dat lijkt mij niet.
Via de TV maar hoe wil je dat realiseren?
En ik blijf er bij alles wat we niet zouden proberen weten we nooit van of het wel of niet werkt uiteindelijk.
Niet alles toch? Vaker met OGS rijden bijvoorbeeld niet...................
We komen dus niet te weten hoe zal gaan na verloop van tijd als er meer met OGS wordt gereden
Alles maar gelijk afschieten schieten we sowieso niets mee op maar laten we de krachten en ideeën bundelen.
Samenwerken levert meer op dan niets doen en alles bij het oude laten.
Constant blijven herhalen dat het theorie is schiet ook niets op en het is nog altijd zo dat theorie kan werken in de praktijk
Eén ding is afgeschoten en niet eens door mij, de rest heb ik proberen uit te leggen waarom het niet gaat lukken
Ik zie bepaalde voorstellen niet zitten en dat geef ik dan aan als jij dat "meteen afschieten" noemt is dan aan jouw.
Grappig je wilt wel (constant) herhalen met folders e.d. men behoort het toch te weten?