Ongeval met Rapid Responder Aldlansdyk/Henri Dunantweg - Leeuwarden 08-02-2012

Auteur Topic: Ongeval met Rapid Responder Aldlansdyk/Henri Dunantweg - Leeuwarden 08-02-2012  (gelezen 6405 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Wat een klap met dat geweest zijn. Ik hoop dat het letsel voor alle slachtoffers mee valt.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
http://www.112fryslan.nl/Home?&newsid=7570

15 foto's en een nieuw filmpje erbij.  in het laatst filmpje zie je  een ambu met A1 langs het ongeval rijden (met 3 toon) dus is het raadsel van de 3e ambu ook weer opgelost  ;)

zijn er 3 ambulances tp gegaan of was de laaste 3 toon de VOA ???


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
http://www.112fryslan.nl/Home?&newsid=7570

15 foto's en een nieuw filmpje erbij.  in het laatst filmpje zie je  een ambu met A1 langs het ongeval rijden (met 3 toon) dus is het raadsel van de 3e ambu ook weer opgelost  ;)

Dat laatste filmpje is beduidend later gemaakt (BRW & assisterende Ambu's al vertrokken) dan het moment waarop de "onbekende" 3-toon te horen is, dus die conclusie lijkt mij niet geheel terecht...  :-\
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Dat laatste filmpje is beduidend later gemaakt (BRW & assisterende Ambu's al vertrokken) dan het moment waarop de "onbekende" 3-toon te horen is, dus die conclusie lijkt mij niet geheel terecht...  :-\
dat was me nog niet eens opgevallen e050

ik heb de locatie van het ongeval even ingetikt op google maps, en het blijkt dat het medisch centrum Leeuwarden daar om de hoek zit.
Medisch Centrum Leeuwarden (Mcl)
Henri Dunantweg 2, 8934 AD Leeuwarden

het ongeval is gebeurd op de kruising Aldlansdyk - Henri Dunantweg
lijkt me dus niet vreemd dat er tijdens het onderzoek van de VOA en de opruim werkzaamheden 2 ambulances langskomen met A1  ;)


112fryslan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Zijn 2 ambu's met spoed naar het MCl ziekenhuis gegaan tijdens het ongeval. Een tegen het verkeer in over de afgesloten rijbaan vanaf Drachsterplein. Bestuurster van de Solo Ambu is er gelukkig goed vanaf gekomen, voor zover ik weet niet eens naar het MCL gebracht. Brandweer heeft de solo ambu gestabiliseerd en toen is ze eruit geklommen.