Er zal zeker niet zomaar mee worden rondgereden.. momenteel zijn we nog druk aan de tafel met bestuur, MK Limburg-zuid, en andere instanties (zorgtehuizen)
Dat snap ik, mijn opmerking over "zelf met een ex-ambu rijden" was ook niet bedoeld om te doen alsof jullie zomaar wat rondjes voor de lol rijden, begrijp me niet verkeerd.
Geen kwaad woord van mijn kant over het werk wat jullie met de wagen doen hoor!
De afdeling heeft dan ook besloten om voorlopig geen geld in de ambu te steken qua striping en OGS, deze waren echter al volledig in orde doordat de wagen hiervoor al werd gebruikt voor diezelfde doeleinden als wij zullen doen..
Aha, jullie hebben hem dus volledig zo afgeleverd gekregen? Mijn opmerking over het geld steken in de aangepaste BZK-striping had betrekking op de uitvoering van de secundaire striping en de tekst op de zijkant. Maar blijkbaar is dat dus al door de vorige afdeling gedaan... Dan kan je deze opmerking dus rechtstreeks doorsturen aan de vorige eigenaar...
De wagen MOET het OGS systeem en BZK-Striping hebben, enkel en alleen voor de Ambu-Keuring (zal niet tot zéér weinig gebruikt worden)
Welke keuring bedoel je precies? Op basis waarvan wordt dit voertuig als Ambulance gekeurd dan? Het is toch een voertuig van het Rode Kruis? Die hebben toch juist géén OGS of BZK-striping....
Enkel tijdens grote evenementen als de 4daagse zal er op verzoek van de MK een uitzondering kunnen worden gemaakt.. hierdoor is dan ook besloten om enkel personen met een rijvaardigheidstraining OGS (HAP chauffeurs) of SOSA Chauffeurs op zulke evenementen te laten rijden..
Dus als ik het goed begrijp doen jullie tijdens grote evenementen dienst als spoed-ambulance voor de meldkamer? Hoe is dit precies vastgelegd dan? Wat is jullie werkgebied en zijn jullie taken? Hoe verloopt de communicatie met de meldkamer dan?
Meer vragen: Shoot !!
Nou, ik geloof dat ik wel genoeg vragen op je afgevuurd heb..
Nogmaals, niet om jullie werk af te kraken, maar ik ben wel benieuwd hoe e.e.a. nou precies in elkaar steekt...