Nou leuk dat er zoveel reactie is, ik ga proberen alles te beantwoorden
Dat snap ik, mijn opmerking over "zelf met een ex-ambu rijden" was ook niet bedoeld om te doen alsof jullie zomaar wat rondjes voor de lol rijden, begrijp me niet verkeerd. Geen kwaad woord van mijn kant over het werk wat jullie met de wagen doen hoor!
Oké, ja dat had ik idd even anders opgevat
sorry daarvoor.
Aha, jullie hebben hem dus volledig zo afgeleverd gekregen? Mijn opmerking over het geld steken in de aangepaste BZK-striping had betrekking op de uitvoering van de secundaire striping en de tekst op de zijkant. Maar blijkbaar is dat dus al door de vorige afdeling gedaan... Dan kan je deze opmerking dus rechtstreeks doorsturen aan de vorige eigenaar...
Haha ja zouden we dat doen :p haha nee eigenlijk heb ik geen idee wat zij ermee gedaan hebben allemaal :s
Welke keuring bedoel je precies? Op basis waarvan wordt dit voertuig als Ambulance gekeurd dan? Het is toch een voertuig van het Rode Kruis? Die hebben toch juist géén OGS of BZK-striping....
Ik heb ergens zo iets horen waaien, maar als ik inderdaad navraag doe krijg ik volgend antwoord:
Beste Dominique,
het is zeker niet zo dat deze wagen nog word gebruikt als prioritair voertuig, maar enkel als hulpverleningsvoertuig..
Deze keuring is dan ook overbodig, echter blijft het OGS systeem aanwezig en actief omwille het inschrijven als hulpverleningsvoeruig
Mijn gedachten daarbij is: enkel voor het belastingsvoordeel dus
Dus als ik het goed begrijp doen jullie tijdens grote evenementen dienst als spoed-ambulance voor de meldkamer? Hoe is dit precies vastgelegd dan? Wat is jullie werkgebied en zijn jullie taken? Hoe verloopt de communicatie met de meldkamer dan?
Zo als ik al zei, er wordt nog een heleboel besproken in het bestuur.. dit zijn dan ook toekomst plannen zonder zekerheid..
Ik zelf vind het eerlijk gezegd ook niet kunnen dat ze een "ambulance" zonder fatsoenlijke inrichting de weg op sturen als "spoedwagen"
Ik heb mijzelf dan ook kandidaat gesteld als "Verantwoordelijke Sociaal vervoer/ambu" zo heb ik wat controle over wat er gebeurd met dat ding
(kwestie van stommiteiten voorkomen)
Wauw, de rechter bumperflitser deed het een keer
Dat is bij ons dus ook een probleem :s
Nu we het daar over eens zijn, zullen het hebben over de niet officiële kleding die op de foto's gedragen wordt?
Ik ben blij voor deze afdeling, en persoonlijk maakt het mij in zulke gevallen niet uit of de huisstijl gevolgd wordt of niet.
Delta,
Dat is niemand van onze afdeling, Het is een vrijwilliger in opdracht van Stichting Historische Verzameling Rode Kruis. Zij hebben dus ook geen verplichtingen qua kleding dracht.
De man in het Oude (jaren 70/80 Chauffeurspak) heeft dit ook speciaal voor deze aangelegenheid aangetrokken.
in onze afdeling is er een streng beleid rond de kleding dracht, en zal er ook geen officieuze kleding worden gedragen