Politie CAO onderhandelingen 2012

Auteur Topic: Politie CAO onderhandelingen 2012  (gelezen 103655 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #150 Gepost op: 6 maart 2012, 18:08:48
Misschien meneer Opstelten even dit filmpje laten zien, misschien ziet hij dan hoe de mensen uit het veld er van denken  ::)
Gezag op straat...als het moeilijk wordt!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #151 Gepost op: 6 maart 2012, 23:49:53
en de reactie van de minister:

Opstelten: De politiebonden zijn aan zet
Uploaded by zoominnl on Mar 6, 2012
Minister Ivo Opstelten van Veiligheid en justitie vindt dat hij de politiebonden een redelijk bod heeft gedaan en betreurt de acties van de bonden.
Samen sterk in de hulpverlening!


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #152 Gepost op: 7 maart 2012, 02:56:54
Jammer, dat ie zo'n stijfkop is....rekenmaar dat hij er wel geld bij krijgt  >:(
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #153 Gepost op: 7 maart 2012, 06:49:52
Op zich ook een ludieke actie, maar zijn familie vind ik persoonlijk te ver gaan. Ik zie ook dat je het met een dubbele vraagteken zegt. Daarom ga ik ervan uit dat je er zelf ook niet helemaal achter staat. Maar de minister zelf en verder iedere medewerker van het departement vind ik geen slecht idee.
nee....detournement de pouvoir.

Dit mag gewoonweg niet.

Vreemd dat diegene niet getroffen mag worden met acties die de dingen bepaalt.  
Als burgers worden getroffen door acties is dit ook misbruik maken van het gezag.  Maar dat mag dan wel?    
 
Alsof de burgers er wat aan kunnen doen, dat het geld in Nederland nu eenmaal op is.  
Ik vraag me af of dat wel realiseert wordt  (en dat er nog een bezuinigsronde aan zit te komen van 9 tot 16 miljard)


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #154 Gepost op: 7 maart 2012, 09:15:29
en de reactie van de minister:

Opstelten: De politiebonden zijn aan zet
Uploaded by zoominnl on Mar 6, 2012
Minister Ivo Opstelten van Veiligheid en justitie vindt dat hij de politiebonden een redelijk bod heeft gedaan en betreurt de acties van de bonden.
als ik voor elke x dat Opstelten "eeuh" zegt een euro krijg, hoef ik geen loonsverhoging meer hoor! (dan ga ik gelijk met pensioen  098uo)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #155 Gepost op: 7 maart 2012, 11:12:15
En aan het einde van de film veegt die nog even de drup aan zijn neus weg... ;D


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #156 Gepost op: 7 maart 2012, 12:42:00
En aan het einde van de film veegt die nog even de drup aan zijn neus weg... ;D

pffff die had ik gemist gelukkig want ik zat net te ontbijten  :o
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


sylvester1986

  • Gast
Reactie #157 Gepost op: 7 maart 2012, 17:53:40
Is het niet mogelijk om met iedereen die tegen de bezuinigen/arbeidsvoorwaarden zijn te protesteren/staken.
Misschien hebben de werkgevers/nemers dan meer succes en laat je direct het ongenoegen in Nederland merken. Dan alles maar platgooien en opkomen voor je rechten/vrijheid en ongenoegen, zolang je elke keer kleine clubjes hebt zul je in mijn ogen geen succes hebben.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #158 Gepost op: 7 maart 2012, 18:10:41
Werk samen met zoals eerder aangehaald met de Douane, gemeenteambtenaren, de leraren, Defensie etc etc. Sla de handen ineen, iets wat zeldzaam in Nederland is.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #159 Gepost op: 7 maart 2012, 19:17:46
Werk samen met zoals eerder aangehaald met de Douane, gemeenteambtenaren, de leraren, Defensie etc etc. Sla de handen ineen, iets wat zeldzaam in Nederland is.

Lijkt me een geweldig idee! Maar daar hebben we vakbonden voor nodig en die ..... 98uiye Ik denk wel dat het indruk zal gaan maken! Leraren, douane, politie, defensie allemaal op het Maliveld (gaat niet passen!)  098uo
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens