Politie CAO onderhandelingen 2012

Auteur Topic: Politie CAO onderhandelingen 2012  (gelezen 105212 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #600 Gepost op: 5 juni 2012, 01:42:14
Dan kan je nog beter in de beveiliging gaan werken.
Als je nog bezig bent met je basisopleiding van verdien je zonder toeslagen € 1651,60 per 4 weken en als je je basisdiploma
hebt gehaald dan krijg je € 1725,01 per 4 weken.

oef dat kwam niet uit google...waarom gaan al die boefjes dan niet in de beveiligingeningeningeningen werken>?>? Vinden ze vast leuk! Gogo twingo you go very faster then a volv o (en die spatie is bewust  ;D))
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

Pully

• agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #601 Gepost op: 5 juni 2012, 01:45:25
Gelukkig ga je er wel op vooruit als je gehandicapt raakt, of als je de dienst niet mocht overleven...  :'(

Tja, ik denk niet dat mijn vriendin daar nou op zit te wachten. Maar ik zal het haar eens vragen.   98uiye
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #602 Gepost op: 5 juni 2012, 01:49:27

Ik ga het niet eens proberen. Want wie garandeerd mij dat de bonden de gegevens niet doorspelen naar het korps. En dat ik dan even op gesprek mag komen...

tja maar zal dat ook niet gelden als je op dit forum iets te veel zegt (denk ik) want de ogen en oren van de grote broer ..... niet dat ik dit forum van partijdigheid beschuldig hoor! Maar een beetje speurwerk levert al een hoop op  :o
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

Pully

• Senior gebruiker
Reactie #603 Gepost op: 5 juni 2012, 01:53:03
tja maar zal dat ook niet gelden als je op dit forum iets te veel zegt (denk ik) want de ogen en oren van de grote broer ..... niet dat ik dit forum van partijdigheid beschuldig hoor! Maar een beetje speurwerk levert al een hoop op  :o

Dat is grappig dat je er over begint. Op het intranet van AA staat een artikel over KBF van afgelopen vrijdag. En er staat dus serieus een link naar dit forum. Weliswaar regelrecht naar de topic van het KBF2012, maar toch...

Big brother is....
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #604 Gepost op: 5 juni 2012, 01:55:05
Ben ik trouwens de enige die geen datum kan vinden op www.politieacties.nl voor de ledenraadpleging in Amsterdam-Amstelland?

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #605 Gepost op: 5 juni 2012, 01:55:44
Ik hoor al mijn ouwe manager op hele kalme toon datgene zeggen wat hij altijd pleegde te zeggen als er weer eens iemand een probleempje met zijn salaris, waardering of andere stekeligheden had binnen het bedrijf...

Je hoeft hier niet te werken.

Makkers, jullie kiezen hier zelf voor. Ja, het is te weinig. Dus wordt het tijd om massaal die pet aan de kapstok te hangen en te zorgen voor een betere boterham elders. Zonder alle beroepsrisico's.

De post van Moppersmurf is er 1 uit de categorie: kop----> spijker-----> raak!

Pully

• Senior gebruiker
Reactie #606 Gepost op: 5 juni 2012, 01:59:22
Ben ik trouwens de enige die geen datum kan vinden op www.politieacties.nl voor de ledenraadpleging in Amsterdam-Amstelland?

Ik stuur je een PM.

Boogje

• Forum gebruiker
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #607 Gepost op: 5 juni 2012, 04:07:55
Bij zo'n 'accoord' hadden de bonden op zijn minst een pot vaseline per diender moeten bedingen, dan doet het niet zo'n pijn om in je reet genaaid verkracht te worden.   >:( :'( :'(

Ik wens alle politiemedewerkers een lange adem, veel strijdkracht en onverzettelijkheid toe. Accoord torpederen en doorvechten tot er een reeel voorstel komt.
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl

WRRacing

• Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • AED's redden een leven
Reactie #608 Gepost op: 5 juni 2012, 04:45:15
ik hoop echt dat elke agent nee zegt.

FF een vergelijking ik werk ook onregelmatig maar dan krijg ik wel elke maand netto rond de 2600 euro (52 % belasting :( )..... Wel is waar is het gevaarlijk werkt met kans op ongevallen, branden lekkages enz. Maar toch ik wens dat jullie minimaal hetzelfde krijgen dan ik...
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen

sylvester1986

• Gast
Reactie #609 Gepost op: 5 juni 2012, 08:01:31
Ik ben benieuwd hoeveel aanmeldingen er volgend jaar zijn voor de politieopleidingen.