Wanneer gaan jullie stoppen met het "begeleiden" van voetbalwedstrijden
Ik heb dat altijd al belachelijk gevonden dat dat nodig is, als ze de boel niet heel kunnen houden dan maar een verbod op voetbal in zijn algemeen en de clubs verantwoordelijk houden voor de schade.
Ik zeg gelijk doen.....
Stoppen met schrijven.... niet zo zeer een voorstander van, stoppen met onzin controles ja maar dan wel de tijd gebruiken voor zinniger controles en daar ook gewoon voorschrijven (lees niet met een setje op de A7 maar wel binnen bebouwdekom) A7 overlaten aan de vros voor de echte idioten onder de weggebruikers.
Andere geopperde zaken zoals parkeeroverlast, gooi maar overboord want daar komen de collega's hier in de buurt al niet meer voor zelfs als de overlast dusdanig is dat de straat nagenoeg ontoegankelijk is.
Grote controles op A wegen vind ik wel een leuke gaan er misschien wat meer auto's met goed afgestelde verlichting rijden of gaan de mistachterlichten wat sneller uit.
Geen aangiftes meer opnemen van overheidsinstanties en wat meer fietsers controleren op verlichting of gestolen fietsen (elk framenummer natrekken)
Ik denk dus aan de wat ludiekere streken waar de burger last van heeft maar waarvan diezelfde burger roept dat zouden ze meer moeten doen