Politie CAO onderhandelingen 2012

Auteur Topic: Politie CAO onderhandelingen 2012  (gelezen 103639 keer)

0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.

Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #230 Gepost op: 25 maart 2012, 12:03:03
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen om uit 'bezuinigingsoogpunt' geen politiebegeleiding meer te verstrekken (tekort aan mankracht, uren, materieel, wat maar uitkomt) aan verplaatsingen van minister, staatshoofden en andere bobo's. Voelen ze ook wat meer aan den lijve wat de gevolgen daarvan zijn. Of bijv, fors bezuinigen op de mankracht bij het Binnenhof etc.  >:D

Wanneer beginnen we?  >:D
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #231 Gepost op: 25 maart 2012, 17:20:50
Als die kleerkasten van die peroxidekuif daar nou eens mee beginnen.
Of vallen die weer in een andere cao...?


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #232 Gepost op: 25 maart 2012, 17:26:54
Als die kleerkasten van die peroxidekuif daar nou eens mee beginnen.
Of vallen die weer in een andere cao...?

DKDB = KLPD = dus zelfde CAO


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #233 Gepost op: 25 maart 2012, 17:32:48
Kijk.

Ik denk dat je zo wel een hele stevige onderhandelingspositie krijgt. Gijzel Wilders.
Net zoals Wilders andere groepen in de samenleving gijzelt om zijn zin te krijgen, goed voorbeeld doet goed volgen. >:D


jegor

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #234 Gepost op: 26 maart 2012, 13:48:46
Kijk.

Ik denk dat je zo wel een hele stevige onderhandelingspositie krijgt. Gijzel Wilders.
Net zoals Wilders andere groepen in de samenleving gijzelt om zijn zin te krijgen, goed voorbeeld doet goed volgen. >:D

Wat een onzin zeg je persoonlijke haat jegens Wilders willen uitten onder het mom van ''acties''.
Als er iemand is in de politiek die wel een betere salarissituatie voor de politie wil is het Wilders wel.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #235 Gepost op: 26 maart 2012, 13:53:52
Wat een onzin zeg je persoonlijke haat jegens Wilders willen uitten onder het mom van ''acties''.
Als er iemand is in de politiek die wel een betere salarissituatie voor de politie wil is het Wilders wel.

HAHA ! Of het nou Wilders of iemand van de SP: je hoeft 0,0 te verwachten van politiek  ;) Een keer vroeg ik op dit forum hoe agenten hier keken naar het feit dat de VVD groot zou worden, en wat dienders hiervan verwachten. En kijk eens nu: 0,0 niks nada nopes.


rrpd

  • Gast
Reactie #236 Gepost op: 26 maart 2012, 14:28:47
Kijk.

Ik denk dat je zo wel een hele stevige onderhandelingspositie krijgt. Gijzel Wilders.
Net zoals Wilders andere groepen in de samenleving gijzelt om zijn zin te krijgen, goed voorbeeld doet goed volgen. >:D

Ongeacht dat ik voor ben voor een vrije meningsuiting ben wil ik je wel attenderen op het feit dat dit een openbaar forum is. Probeer te letten op wat je uitspreekt. Het aanzetten tot het gijzelen van een politicus lijkt me nou niet bepaald handig, zeker niet op dit forum.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #237 Gepost op: 26 maart 2012, 15:28:33
Ongeacht dat ik voor ben voor een vrije meningsuiting ben wil ik je wel attenderen op het feit dat dit een openbaar forum is. Probeer te letten op wat je uitspreekt. Het aanzetten tot het gijzelen van een politicus lijkt me nou niet bepaald handig, zeker niet op dit forum.

Niet verbaasd opkijken als je internet inmiddels wat trager is, je steeds een klik hoort als je telefoneerd en er steeds een zwart busje voor je deur staat, Diamondback  0098


sylvester1986

  • Gast
Reactie #238 Gepost op: 26 maart 2012, 15:31:50
Niet verbaasd opkijken als je internet inmiddels wat trager is, je steeds een klik hoort als je telefoneerd en er steeds een zwart busje voor je deur staat, Diamondback  0098
Gewoon er naar toe lopen, koffie aanbieden en laten weten dat je van hun actie weet. ;D


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #239 Gepost op: 26 maart 2012, 16:09:32
Ja, daaag.

Dat doe je 1 keer. Maar na 5 jaar id lol er wel vanaf. Gebeurt nu alleen nog maar als ik denk dat er nieuwe in zitten.

Effe terug naar mr. Peroxidekuif.
Daar hoeven ook jullie niets van te verwachten. Praatjes, gaatjes. Die gaat het Ivo echt niet lastig maken. Die wil zo lang mogelijk een beetje dit en een beetje dat. En bij nieuwe verkiezingen meer beloven om het vervolgens weer niet uit te voeren. Ja caviapolitie. Werelds.

Enige kans op een knap salaris voor een agent is te scoren met schadeclaims. Verder blijven het ambtenaren.