De politie mag net zo goed staken als ieder ander, ik waardeer het werk van de politie heel heel erg, het is zelfs mijn droombaan! Ik zou het zelfs voor 1 euro doen!
Maar, ik snap het wel... Je zet iedere mogelijk je leven op het spel om burgers en andere te beschermen, om de samenleving veiliger te maken, en dan krijg je zo'n
loontje.... Zulke mensen zullen juist beloond moeten worden.
En misschien is het ook wel goed dat de politie nu harder aan gaat pakken, waarom niet?
Wij Nederlanders vinden altijd alles vervelend, wat de meeste doen is vanachter het computerschermpje lopen klagen over hoe en wat? kijk eens naar wat de vrachtwagen chauffeurs in Frankrijk deden? Toen lag het halve land plat..
Van mij mogen we allemaal wel eens opstaan voor onze rechten, en onze meningen. Niet alleen de politie, iedereen!
We worden allemaal langzamerhand kaalgeplukt, nu gaan we over de 2 euro voor een liter benzine! in Zuid Amerika haal je 1 liter voor nog geen 1 dollar!!! Zorgverzekering, wegenbelastingen, huur, hypotheek.. Bijna niemand is meer zeker van zijn baan, mijn moeder werkt bij de gemeente en mag na 35 jaar dienst ook oprotten waar gaan we heen met dit land, echt.. diep triest is het gewoon.
Maar in Den Haag merken ze er niks van die hebben ieder jaar weer een dikke portemonnee van 1 ton.. Dus verhard de stakingen gewoon!