Ik vind dat er tot nu toe nog maar weinig te merken is van de akties van de Politie.
Een poosje terug gaf ik in dit topic al aan dat er best nog wel wat ideeën verzonnen konden worden.
Tot nu toe nog niet veel gezien.
Vanavond schoot me het volgende in gedachten naar aanleiding van een opmerking in een ander topic.
De Politie zou ook zoiets kunnen doen:
Een pagina grote advertentie in de krant zetten. (een beetje ludiek aankleden misschien)
Met als tekst het volgende:
-------------------------------------------
V A C A T U R E
Ben jij die man/vrouw die Nederland veilig maakt?
De Politie Nederland is dringend op zoek naar een nieuwe minister van Veiligheid en Justitie.
Wij zoeken iemand die met respect naar de werknemers en begrip voor hun zware taak een goede invulling kan geven aan zijn/haar vak.
Ben jij de persoon die open staat voor discussie, een groot inlevingsvermogen heeft en wil vechten voor een betere samenleving? Niet alleen een luisterend oor heeft maar ook daadwerkelijk de handen uit de mouwen wil steken? Dan zoeken we jou!!
Denk jij dat je aan bovenstaande kunt voldoen, schroom dan niet om te solliciteren.
U kunt uw reactie sturen naar het Ministerie van Veiligheid en Justitie, Binnenhof 1 Den Haag.
---------------------------------------------
Je zou ook nog andere teksten kunnen gebruiken zoals b.v.:
Kun jij goed knollen voor citroenen verkopen?
Eventueel zou je er ook nog een draai aan kunnen geven dat je de geschikte kandidaat al gevonden hebt en dan een foto van de huidige minister eronder zetten.