Als het waar is en dit plan doorgevoerd zou worden dat aspiranten een Studie Financiering moeten gaan aanvragen dan heb je 2 kansen.
1. Alle aspiranten stappen massaal op en zeggen zoek het maar uit met het vak c.q. roeping van Agent.
2. De corruptie en/of omkoping binnen de politie gaat veelvuldig voorkomen om toch aan een redelijk salaris te komen.
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 aspirant is die voor een Studie Financiering zijn/haar leven op het spel gaat zetten
en de opleiding zal afmaken en risico lopen en dergelijke.
Enrico, momenteel ben ik werkzaam als belegger bij een vermogensbeheerder. Zal ik je wat geks vertellen? Prive ben ik ook bezig op de financiële markten. Diender worden, is mijn roeping dat meen ik echt. Zowat elke beslissing vanaf mijn 16e heb ik genomen met de gedachtegang dat ik ooit als diender in Amsterdam kan werken. Ik bel werving & selectie, ik geef aan: Ik doe het niet bepaald voor het geld, gelukkig heb ik de financiële markten als bron van inkomen, dat valt gewoon te combineren want het is gewoon in mijn privetijd.
3x raden, wat voor antwoorden ik krijg: "Dat mag niet", "Onmogelijk", "Daar moet je onmiddelijk melding van maken (vooral de toon waarop)" en ten slotte de absolute klapper: "Dat lijkt mij niet de bedoeling, inkomen uit een andere bron"
Dit is toch te gek voor woorden of ben ik zo dom ?