Als jullie continue files willen kweken, er een rotzooi van maken en zorgen dat de toch al niet goede naam van Nederland nog minder wordt, dan ook niet raar opkijken als de burger tegen jullie keert.
Weetje hoe ik hier allemaal tegenaan kijk:
We weten allemaal dat de beloning en waardering van dienders totaal niet meer in samenhang is met de realiteit. Daarmee bedoel ik, ze horen op alle aspecten meer te krijgen voor het werk dat ze verrichten. En nu zijn de bonden en haar leden het zat, vervolgens gaan/willen ze staken op verschillende manieren...maar dan zeggen wij als burgers "Ho Ho...ik mag er geen last van hebben, want dit gaat een enorme pleuris bende worden...bedenk maar wat anders jongens"
Voor mijn part gooien ze de hele A-10 dicht, prima! Ik ben van mening en dat meen ik echt, als dienders beter behandeld worden door de top, o.a. salaris, (secundaire)arbeidsvoorwaarden, opvang van haar medewerkers bij ziekte, maar ook waardering, dat ze er fijner en beter van gaan werken, en ten slotte ook in hun privetijd meer gerustheid zullen vinden. I rest my case.