moet je voor de lol eens proberen bij een van de vakbonden een berichtje achter te laten..... censuur??? Nee joh dat is een technisch probleem want jouw berichtje komt niet aan maar al die anderen wel....dat ligt vast aan jouw computer
tuuuurlijk!
Ik ga het niet eens proberen. Want wie garandeerd mij dat de bonden de gegevens niet doorspelen naar het korps. En dat ik dan even op gesprek mag komen... Nee, de bonden zijn niet meer zoals vroeger.. Nu klink ik veel ouder dan ik ben. Hahaha.
Maar ik weet wel, dat het tegenwoordig niet veel meer is. De tijd van echte harde stakingen (lees: actie's) is voorbij. Want zodra wij iets willen doen wordt het verboden door een rechter. Maar die rechter begrijpt niet dat als wij ons werk niet kunnen doen, dat hij ook geen werk meer heeft. Want zonder politie, geen boefjes meer. Geen boefjes meer, geen OM meer. Geen OM meer, geen zaak meer (terechtzitting). En tot slot geen terechtzitting, geen rechter. Maar goed dhr. rechters hebben hiervoor gestudeerd...
En de bonden maar zeggen dat het een mooi voorstel is.... Ik ga me mond maar houden en hou me aan mijn eigen censuur.