@Peter71 jammer dat er dan ook veel forumleden zijn die niet weten waar ze over praten,
advies is uitgesproken door politieagent ter plaatse. Die had het zelfs over een sms-alert; weet niet of die nog is gekomen. Wel is politieauto langs omwonende gereden om hen te informeren ramen en deuren te sluiten.
En met asbest kun je maar beter voorzichtig zijn lijkt me!
''wat helemaal niet nodig is'' totdat je zelf in de rook zit.
Ik heb zelf 2 jaar geleden een Asbestinzet gehad, een schuur waar asbest in verwerkt zat. En daar is alleen het brandterein afgezet, en onze bluskleding in zakken afgevoert voor de wasserij. En een bedrijf heeft het asbest opgeruimt wat daar op het terrein terecht was gekomen.
En met alle respect voor de collega's van de politie. Ik hoor adviezen zoals ramen en deuren sluiten liever uit monde van een AGS, en niet via een 112site of een agent.
En er wordt elke keer weer paniekerig gedaan over asbest, behandel de zaak nu eens eerst met een gezond portie boeren verstand. Zie je dat er daadwerkelijk asbestdeeltjes in woonwijken terecht komen is het vroeg zat om de bewoners te attenderen daarop.
Als het dan zo paniek was dat asbest, waar is die GRIP1 gebleven? Daar zijn we toch zo goed in hier in Nederland?