vind het puntstuk niet echt een handige plek. Waar stonden jullie zelf te wachten? Het voeruig was nog rijdbaar, dus m.i. had je het voertuig beter kunnen begeleiden naar een veiligere plek. Daarnaast met deze gevaarszetting, ondanks je flitsers, zou ik 112 bellen. Deze kunnen er voorzorgen dat de matrixen aan gaan met snelheidsbeperking. Daarnaast kunnen zij ook de spitsstrook afkruizen, zodat je al een stuk veiliger staat. En als je het dan toch helemaal goed wilt doen. Dan zou je nadat de kruizen erop staan, je eigen voertuig op de afgekruisde rijstrook zetten in fend-off.
Even uit mijn hoofd was het A10 bij 18,1 links en A10 18,1b. Ik was ook niet gelukkig met de lokatie, maar allang blij dat hij gestopt was voor er al rijdend ongelukken zouden gebeuren. Helaas had ik dus een taal barriere met de bestuurder van die mercedes. Ik heb hem paar keer verzocht de invoeger over te steken om op die vluchstrook te gaan staan.
Overigens vraag ik me nu af of de meldkamer van de ANWB, waar ik dus mee gebeld heb, deze maatregelen niet had kunnen treffen. Overigens was de sleper van de ANWB (IM??) denk ik binnen een kwartier bij ons.
Uiteraard is mijn handelen niet perfect, ben dan ook geen proffesional, maar een betrokken burger
Zou dan ook best een keer met een WIS op stap willen om eens een werkdag mee te maken en ideeën op te doen voor een verdere carriere