ME inzet rondom de wedstrijd Ajax-Manchester United - Amsterdam 16-02-2012

Auteur Topic: ME inzet rondom de wedstrijd Ajax-Manchester United - Amsterdam 16-02-2012  (gelezen 10224 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Reactie #20 Gepost op: 16 februari 2012, 22:02:15
Lekker kansloos allemaal.
Nu zie ik op 2:42 die vent, die 2x aan het paard/uitrusting zat, klappen krijgen, maar die met de AFCA muts ook en ik heb niet het idee dat deze iets deed.
Kwestie van: ik haal uit en ik zal zien wat ik raak of mis ik iets?


Volgens mij wordt er door beide ruiters toch duidelijk bevolen/gevorderd om zich te verwijderen?
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #21 Gepost op: 16 februari 2012, 22:03:49
Mooi geschoten door Thomas Schlijper:

0:25 en 2.17 dronken aap trekt aan paard/materiaal, om vervolgens kennis te mogen maken bij 2.30 met de beruchte lange lat.
0:41 Prijs van een dagje stoer meelopen: Een bloedneus

120216 ajax manchester oudezijds achterburgwal HD

Ze had die verdomd irritante niet luisterende eikels beter een goeie prik met de lange lat kunnen geven zo de gracht in
had hij letterlijk kunnen afkoelen. Hoe moeilijk is het toch om te luisteren als je een bevel of vordering krijgt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #22 Gepost op: 16 februari 2012, 22:08:11
Bijstand omdat men waarschijnlijk niet genoeg man heeft van AA zelf ;)
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #23 Gepost op: 16 februari 2012, 22:13:56
Mooie nieuwe schildjes van de KMar trouwens...

Schilden van de ME zijn ondertussen al weer 1 jaar oud. Zie Nieuwe schilden ME en BE (KMar)
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


sylvester1986

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 16 februari 2012, 22:18:40
Ze had die verdomd irritante niet luisterende eikels beter een goeie prik met de lange lat kunnen geven zo de gracht in
had hij letterlijk kunnen afkoelen.
Alsof dat wel helpt.


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #25 Gepost op: 16 februari 2012, 22:19:51
Waarom gebruik de Politie Amsterdam - Amstelland niet haar 2 ter beschikking gestelde waterwerpers?
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Reactie #26 Gepost op: 16 februari 2012, 22:22:53
Tja, wat moet je zeggen van de rellen... Het is weer weggegooid belastinggeld. Ik denk dat er bij risico-wedstrijden (waar dit er 1 van was) gewoon geen kaarten aan de bezoekende supporters moet worden vestrekt. Uiteraard zal de fifa het er niet mee eens zijn, omdat zij geld mislopen. Misschien dat dan de aangerichte schade maar eens moet worden verhaald op die (corrupte) bond, zodat ze effe aan het hoofd krabbelen.

Wat ook een optie zou zijn (wat uiteraard bergen geld gaat kosten) een speciaal uitgaansgebied, aan het stadion bouwen, waar alleen personen met een kaartje binnen kunnen treden. Als ze dan willen rellen, lekker laten vechten totdat er 1 blijft staan.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #27 Gepost op: 16 februari 2012, 22:23:36
Waarom gebruik de Politie Amsterdam - Amstelland niet haar 2 ter beschikking gestelde waterwerpers?

zo het misdschien kunnen dat die waterwerpers niet daar kunnen komen,is wel allemaal smal daar.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #28 Gepost op: 16 februari 2012, 22:23:46
Waarom gebruik de Politie Amsterdam - Amstelland niet haar 2 ter beschikking gestelde waterwerpers?

Omdat je ze niet ziet, zijn ze niet gebruikt? Ik heb een waterwerper op de N44 in Wassenaar gezien, vermoedelijk onderweg vanaf het Haagse Malieveld naar Amsterdam. Bovendien is de kans groot dat die bakbeesten niet door die smalle grachtenstraatjes kunnen rijden, dus ze zullen vast wel ergens in de omgeving staan...


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #29 Gepost op: 16 februari 2012, 22:24:04
Waarom gebruik de Politie Amsterdam - Amstelland niet haar 2 ter beschikking gestelde waterwerpers?

Dat gaat op dat grachtenstuk niet werken omdat men dan echt een flink stuk achteruit terug moet rijden en de draaicirkel
is veel te groot. En voor zover mijn plaatselijke bekendheid rijkt kan men er niet eens komen met de waterwerpers.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen