Motorrijder Marechaussee gewond na aanrijding A4 - Hoofddorp 18-02-2011

Auteur Topic: Motorrijder Marechaussee gewond na aanrijding A4 - Hoofddorp 18-02-2011  (gelezen 11480 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #10 Gepost op: 18 februari 2012, 17:03:13
Lijkt mij standaard, gezien de benodigde objectiviteit.

In een ander topic lees ik dat in het geval van een militair juist de VOA van de Kmar ter plaatse komt, dus dat gaat niet op.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=40025.0


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #11 Gepost op: 18 februari 2012, 17:04:01
ben benieuwd naar de reden om alle banen dicht te zetten. de meest rechtse baan of vluchtstrook had toch wel gebruikt kunnen worden?
natuurlijk veel sterkte voor de motorrijder, dat staat voorop!!

Ik denk omdat ze ook eilandvorming willen voorkomen waardoor je door verkeer ingesloten raakt
Hobby Bobby eenheid Den Haag


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #12 Gepost op: 18 februari 2012, 17:04:24
Weet iemand waarom de VOA van de Kmar hierbij niet is ingezet, althans wat ik uit de foto's opmaak?

Om dezelfde reden dat een ongeluk van een voertuig van de regio Utrecht niet door de VOA van Utrecht onderzocht mag worden, maar van een naburige regio. Omwille van de objectiviteit en het voorkomen van belangenverstrengeling.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #13 Gepost op: 18 februari 2012, 17:06:23
In een ander topic lees ik dat in het geval van een militair juist de VOA van de Kmar ter plaatse komt, dus dat gaat niet op.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=40025.0
Ik vermoed dat je het anders moet interpreteren. Is er een militair (niet zijnde iemand van de kmar) bij betrokken dan komt de voa van de KMAR ter plaatse. Is de betrokkene iemand van de KMAR zelf dan wordt het onderzoek gedaan door een andere VOA.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #14 Gepost op: 18 februari 2012, 17:44:29
@PolitieKLPD
Motorrijder #kmar die vanmiddag bij begeleiding ambulance op #A4 bij Schiphol onderuit ging door richel in weg heeft slechts schaafwonden


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #15 Gepost op: 18 februari 2012, 18:30:18
@Twitter;
Dick van Putten @LgenVanPutten
Vanmiddag tijdens begeleiding ambulance een collega motorrijder van Schiphol ongelukkig ten val gekomen. Letsel valt gelukkig erg mee.
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #16 Gepost op: 18 februari 2012, 18:31:58
ben benieuwd naar de reden om alle banen dicht te zetten. de meest rechtse baan of vluchtstrook had toch wel gebruikt kunnen worden?
natuurlijk veel sterkte voor de motorrijder, dat staat voorop!!

Op genoemde lokatie kan het verkeer (ge)makkelijk via de afrit doorgang vinden. Er zijn namelijk vier hoofdrijbanen, 1 afrit richting Amstelveen, 1 oprit richting de A4/A10 en een afrit richting Alkmaar. Je kunt daar dus ook gewoon rechtdoor (richting Amsterdam).
Als je dan tóch een veilige werkplek wilt kun je de hoofdbanen er dus net zo makkelijk uit gooien.

Op http://www.112meerlanden.nl/2012/02/18/motoragent-marechaussee-zwaargewond-bij-ongeval-op-de-a4/#more-17339 zijn alle foto's te zien. Schade aan de motor valt erg mee. Wél opvallend is dat er een speurhondje uit z'n hokje is én dat VOA van Noord West 3 het onderzoek niet doet. Zo, even afgeleid uit de plaatjes.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #17 Gepost op: 18 februari 2012, 18:49:22
@PolitieKLPD
Motorrijder #kmar die vanmiddag bij begeleiding ambulance op #A4 bij Schiphol onderuit ging door richel in weg heeft slechts schaafwonden
Dan zal het de ambu van schiphol zijn geweest die rond kwart voor 2 vertrok van plaza met een persoon.

Wél opvallend is dat er een speurhondje uit z'n hokje is én dat VOA van Noord West 3 het onderzoek niet doet. Zo, even afgeleid uit de plaatjes.
Misschien dat die hond toen even uit de auto is gehaald om zijn behoefte te doen? Als ik onze hondegeleiders goed begrepen heb is het ook voor de hond zo ongeveer om de 2 uur even uit het hok. En ik denk dat het A-A is geweest omdat dat stuk snelweg als het goed is normaal ook door de RSA van Amsterdam word bereden.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Reactie #18 Gepost op: 18 februari 2012, 19:00:46
Misschien dat die hond toen even uit de auto is gehaald om zijn behoefte te doen?
Dan vind ik het wel vreemd dat zo'n hond z'n behoefte doet "rondom" de plek waar de motorrijder tot stilstand gekomen is....

http://www.112meerlanden.nl/wp-content/uploads/images/2012/02/20120218_a4_marechaussee_04.jpg
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 18 februari 2012, 19:58:27
Dat stuk is officieel niet van de RSA maar van Kennemerland en het KLPD, maar goed. Dat de hond een plasje gaat doen op het PD (en op de A4) lijkt mij zéér onwaarschijnlijk.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !