Agent gewond na wilde rit 27-01-04

Auteur Topic: Agent gewond na wilde rit 27-01-04  (gelezen 2622 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #10 Gepost op: 27 januari 2005, 17:23:53
Ik zou voorlopig wachten op verder bericht van het politiekorps....Aan speculeren heb je vrij weinig. Zulke berichten plaats je pas als je zeker van je zaak bent ;)


Webmaster Mediatv

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 27 januari 2005, 17:33:00
Dit zal wel los lopen.
Als er echt een agent gewond of dodelijk getroffen is hadden we het allang kunnen lezen. Er is altijd iemand die de pers tipt.

Ik kan het in ieder geval nergens lezen.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #12 Gepost op: 27 januari 2005, 17:56:09
Ik snap er ook weinig van.

Maar ik weet wel goed wat ik hoorde...


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #13 Gepost op: 27 januari 2005, 18:27:56
Hoi allemaal, dit onderstaande bericht stond op blikopnieuws.nl

(de regio Utrecht wordt onderhouden door de fotograaf Menno Baussch)

Ger@rd, is het niet zo dat je hebt gehoord dat de agent is overreden? scheelt tenslotte maar 1 letter.

-------------------------------------------------------------------

Agent meegesleurd door auto  

Rhenen - Donderdagmiddag is een politieagent gewond geraakt tijdens een algemene verkeerscontrole.
De agent hield rond 13.00 uur een auto op de Herenstraat in Rhenen aan. De bestuurder en bijrijdster droegen geen riemen. Tijdens de controle bleek ook dat de bestuurder niet in het bezit was van een rijbewijs en hij gaf een valse naam op. Hierop besloot de agent de man aan te houden.



Echter de bestuurder maakte aanstalten om weg te rijden. De agent probeerde dit te voorkomen door de autosleutels af te pakken. Voordat de agent de sleutels te pakken had gaf de man gas. De agent is ongeveer 150 meter meegesleurd voordat hij los kon komen. De bijrijdster raakte bij deze actie gewond doordat zij uit de rijdende auto sprong. De agent raakte lichtgewond en liet zich behandelen door een arts. De 37-jarige vrouw uit Ede is aangehouden. De bestuurder is nog niet aangehouden maar volgens de politie zal dit snel gebeuren. Waarschijnlijk wordt de man poging tot doodslag ten laste gelegd.

© BON / Foto Menno Bausch
(bron: blikopnieuws.nl)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #14 Gepost op: 27 januari 2005, 18:30:04
Peter bedankt,

Ik denk dat ik het volgende dan heb gehoord.

In verband met de poging doodslag op een collega in Rhenen.

Ik hoorde (zal wel doof worden) In verband met de dood van een collega in Rhenen.

Gelukkig maar dat het niet was wat ik dacht  ;)


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #15 Gepost op: 28 januari 2005, 18:52:40
En het officiele bericht van politie.nl

Politie houdt verdachte poging doodslag agent aan

RHENEN – Op de Herenstraat heeft donderdag rond 13.00 uur, een automobilist geprobeerd aan de politie te ontkomen.

De man werd ter hoogte van de Cuneraschool tijdens een algemene verkeerscontrole staande gehouden door een agent. Zowel de bestuurder als de vrouwelijke inzittende droegen geen gordel. De man bleek niet in het bezit te zijn van een rijbewijs. Toen hij een naam opgaf, bleek dit niet te kloppen. Op dat moment wilde de agent hem hiervoor aanhouden. De automobilist maakte aanstalten om weg te rijden, waarop de agent de autosleutels afhandig wilde maken. Op het moment dat de agent in de auto hing, gaf de bestuurder gas. De agent werd ongeveer 150 meter meegesleurd en kwam daarna op het wegdek terecht.

Inmiddels bleek de vrouwelijke inzittende uit de rijdende auto  te zijn uitgestapt. Zij kon door de agent worden aangehouden. Het betreft een 37-jarige vrouw uit Ede. Later die dag rond 21.30 uur, is de automobilist ook aangehouden. Dit betreft een 31-jarige inwoner van Veenendaal. De verdachte is ingesloten in het politiebureau.

De agent moest zich onder doktersbehandeling laten stellen vanwege rug- en beenklachten.


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #16 Gepost op: 28 januari 2005, 19:19:24
Wat zal die man blij zijn dat hij in het raam kon blijven hangen en niet onder de wielen is geschoten.
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #17 Gepost op: 28 januari 2005, 20:55:27
Ik pikte rond 14:15 uur een bericht op dat en politie agent in Rhenen zou zijn overleden.

Dit bleek later onjuist!!
Direct daarna werd er een signalement doorgegeven over de mogelijke dader.

Meer volgt zo snel mogelijk...

mensen, mensen, mensen, is dit niet  :-[een beetje sentatiezucht???  zucht.........
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #18 Gepost op: 28 januari 2005, 20:57:38
mensen, mensen, mensen, is dit niet  :-[een beetje sentatiezucht???  zucht.........
De rest van alle inzetverslagen niet dan?? Kijk eens naar Hart van Nederland, enz enz enz enz

Zo kun je als je het nieuws kijkt ook wel blijven zuchten niet waar?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #19 Gepost op: 28 januari 2005, 23:57:20
mensen, mensen, mensen, is dit niet  :-[een beetje sentatiezucht???  zucht.........
deze topic is bedoeld ook voor actueel nieuws,en ik geef Ger@rd gelijk dat je op TV wel gekkkere dingen ziet ;)