c2000 of oude analoge net??

Auteur Topic: c2000 of oude analoge net??  (gelezen 7663 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #40 Gepost op: 22 februari 2005, 14:55:15
Ook binnen de GHOR wordt alleen op TMO gewerkt. voor de RAV/GHOR/GNK kan ik me ook situaties voorstellen waarin er in DMO gewerkt wordt hoor......
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #41 Gepost op: 22 februari 2005, 16:00:48
Ook binnen de GHOR wordt alleen op TMO gewerkt. voor de RAV/GHOR/GNK kan ik me ook situaties voorstellen waarin er in DMO gewerkt wordt hoor......

Dat spreek ik toch ook niet tegen? DMO is in eerste instantie in het leven geroepen voor de brandweer (net als P2000). Dat andere diensten daar wellicht ook gebruik van kunnen maken is meegenomen...

Maar, als de brandweer (waar DMO dus oorspronkelijk voor bedoeld is) geen gebruik maakt van die Direct-Mode dan is dat toch wel vermeldingswaardig dacht ik, en dat deed ik dus ook :)

Groeten, Peter.


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #42 Gepost op: 22 februari 2005, 17:47:16
DMO is gratis, TMO kost geld :'(
Nemo me impune lacessit


McFozzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
  • OBM + AHBM-Preventie
Reactie #43 Gepost op: 4 maart 2005, 15:29:01
Als luisteraar natuurlijk voor het analoge  ;D

Een hele tijd geleden is er een programma over C2000 op tv geweest en de bereikbaarheid in sommige gebouwen was bijzonder slecht. Omdat te verbeteren zouden de eigenaren van die gebouwen voor de kosten op moeten draaien. Ik weet niet of dat nou verbeterd is ?

In veel (grote) (betonnen/stalen) gebouwen, bijvoorbeeld winkelcentra is er met het oude analoge netwerk ook geen verbinding. Zelfs niet met de ploeg die net buiten bij de deur staat.
Ik kies als hulpverlener duidelijk voor C2000.