Uitleen materiaal RN verbeteren?

Auteur Topic: Uitleen materiaal RN verbeteren?  (gelezen 6417 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #20 Gepost op: 22 februari 2012, 22:22:12
@Joost

Ik neem aan dat RN staat voor Reddingsbrigade Nederland?

Waarom zouden de voertuigen 's winters stil moeten staan. Ik denk dat er eens bekeken moet worden wat de RN zou kunnen doen in de winter. Waarom geen "IJs reddingen" bijvoorbeeld?

RN = Reddingsbrigade Nederland, koepelorganisatie van alle Reddingsbrigades

Doen ze ook, maar de piek ligt gewoon in de zomer, en dat is ook logisch want dan zijn er veel meer Nederlanders op en aan het water.
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #21 Gepost op: 22 februari 2012, 23:10:23
RN = Reddingsbrigade Nederland, koepelorganisatie van alle Reddingsbrigades

Doen ze ook, maar de piek ligt gewoon in de zomer, en dat is ook logisch want dan zijn er veel meer Nederlanders op en aan het water.

Ok, duidelijk. Dank je.  O0
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


bAdemArk

  • Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #22 Gepost op: 22 februari 2012, 23:32:22
Ik had bij de schaatstocht in Zwolle ook liever in een oranje auto rondgereden (herkenbaarheid, uniformiteit), maar daar is geen geld voor in de clubkas. Deze auto was dan wel niet geschikt voor patiëntenvervoer (wat voor ons eigenlijk geen taak is), maar je kon wel met je hulpteam snel langs de route bewegen (geldt ook voor de quad, maar die heeft minder capaciteit).

We hebben het als volgt opgelost: 2x personenauto, 1x quad.

1-10:


2-10 (met brancard):


2-20 (met AED, zuurstof):


Voor de herkenbaarheid en uniformiteit naast de beide posten een herkenbare boot (niet om te varen dit keer) en een Interpolisvlag.

Groeten,
Mark


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #23 Gepost op: 24 februari 2012, 21:52:03
Dit soort oplossingen zie je inderdaad wel meer, wij hebben ook een lid die regelmatig de bakwagen van zijn eigen bedrijf gebruikt waar we dan met magneetplaten REDDINGSBRIGADE op zetten.

Ik ben nog wel benieuwd of er nog creatieve ideeen zijn voor het verdelen/uitlenen van materiaal voor Reddingsbrigades? Vooral dingen die dus niet direct geld kosten, maar wel leiden tot een slimmer gebruik van het beschikbare materiaal. Heb nu het idee dat we met z'n allen niet efficient genoeg gebruik maken van dat wat we hebben. Misschien brigades die hun ervaringen en verbeterpunten willen delen?
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch