Jammer dat je maar op een gedeelte reageert. Zoals ik nu al meerdere malen gezegd hebt en jammerlijk genoeg niet zo vaak terug zie bij andere (de voorstanders van Damstra's) is dat je met respect en op een professionele manier met elkaar om moet gaan. Het is een kleine moeite om iemand even snel onherkenbaar te maken. Dat heb ik in deze topic namelijk gelezen van een ECHTE journalist.
Daarnaast moet zo'n amateur of semi-professionele journalist niet denken dat hij/zij alles kan maken en gaan provoceren. Want op dat moment maak je het werk van de agent onmogelijk.
En naar alle waarschijnlijkheid was die agent ook echt niet in beeld gekomen. Overigens verwacht ik dat hij tevens onder het groepje echte journalisten valt aangezien ze het hebben over zijn broodwinning in een aantal reacties via diverse kanalen.
Het is natuurlijk wel zo dat hij simpelweg brutaler moet zijn dat de gemiddelde hobby fotograaf. Is hij dat niet dan heeft hij exact het zelfde plaatje als een hobby/112 fotograaf waar er zo veel van zijn met als gevolg dat hij gewoon zijn brood niet meer kan verdienen.
Van een agent verwacht ik gewoon dat ze met bepaald gedrag, zoals dat irritante gedrag van deze journalist (want inderdaad hij is irritant en provocerend), dat een agent gewoon daar mee om kan gaan zonder meteen zijn machtsmiddelen te moeten aanspreken, dat is zijn vak. Juist daarmee krijg je als agent ook meer respect van de bruger volgens mij, als je je niet laat kennen door een irritante journalist en het 'volwassen' oplost.