snelheids scanner

Auteur Topic: snelheids scanner  (gelezen 2886 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

guest12274

  • Gast
Gepost op: 19 februari 2012, 19:43:45
hoi mensen,
ik heb een vraag, is er ook een snelheidspistool te koop? zo een die de politie gebruikt.
is het legaal om zo'n ding te gebruiken maar vooral is het ook ergens tekoop?

mvgr
Nick




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2012, 19:45:07
Het zal gerust te koop zijn ... Hou rekening met enkele duizenden euro's.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2012, 20:16:24
Ze zijn er in allerlei soorten en maten.

Zoek eens op "speedgun" in google en je zult zien dat er ook zat zijn van een lagere prijsklasse.
Of deze geschikt en betrouwbaar zijn weet ik niet.


Vraagje van de ene Emmenaar aan de andere Emmenaar:
Waar wil je hem voor gebruiken?
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


guest12274

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2012, 20:29:49
Ze zijn er in allerlei soorten en maten.

Zoek eens op "speedgun" in google en je zult zien dat er ook zat zijn van een lagere prijsklasse.
Of deze geschikt en betrouwbaar zijn weet ik niet.


Vraagje van de ene Emmenaar aan de andere Emmenaar:
Waar wil je hem voor gebruiken?

nou ik woon in Bargeres in Emmen en daar rijden ze als gekken en gewoon uit verveling eigenlijk wil ik die dus gebruiken voor auto's dus...


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2012, 20:33:20
nou ik woon in Bargeres in Emmen en daar rijden ze als gekken en gewoon uit verveling eigenlijk wil ik die dus gebruiken voor auto's dus...

Is het dan niet beter (verstandiger) om eens een briefje of emailtje naar de regiopolitie Drenthe te sturen.
Als je daarin duidelijk maakt waar het om gaat en dat je je zorgen maakt dan kunnen zij misschien een echte aktie opzetten en het verkeer eens controleren. Kost jou dan ook geen geld en de bestuurders die er een potje van maken die krijgen netjes een geel papiertje.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


guest12274

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 19 februari 2012, 20:36:57
Is het dan niet beter (verstandiger) om eens een briefje of emailtje naar de regiopolitie Drenthe te sturen.
Als je daarin duidelijk maakt waar het om gaat en dat je je zorgen maakt dan kunnen zij misschien een echte aktie opzetten en het verkeer eens controleren. Kost jou dan ook geen geld en de bestuurders die er een potje van maken die krijgen netjes een geel papiertje.
\

ja maar het lijkt me ook wel geinig om te doen zolang ik er maar geen bulten met geld uit moet geven.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #6 Gepost op: 19 februari 2012, 20:39:01
Niks illegaals aan hoor :) Als je de centen ervoor over hebt..


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2012, 20:40:19
\

ja maar het lijkt me ook wel geinig om te doen zolang ik er maar geen bulten met geld uit moet geven.

Je moet sowieso rekenen op een paar honderd euro voor misschien de goedkoopste lasergun.
Maar wat misschien nog belangrijker is dat je voor jezelf een gevaar naar je toe haalt.
Wat denk je dat bestuurders gaan doen als ze jouw spotten? Sommigen gaan niet uit de weg om iemand met een gun, vooral een particulier, iets aan te doen. Lijkt me niet gewenst, toch?  ;)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


guest12274

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 19 februari 2012, 20:42:28
Niks illegaals aan hoor :) Als je de centen ervoor over hebt..

oke dan weet ik dat in ieder geval al


guest12274

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 19 februari 2012, 20:48:32
Je moet sowieso rekenen op een paar honderd euro voor misschien de goedkoopste lasergun.
Maar wat misschien nog belangrijker is dat je voor jezelf een gevaar naar je toe haalt.
Wat denk je dat bestuurders gaan doen als ze jouw spotten? Sommigen gaan niet uit de weg om iemand met een gun, vooral een particulier, iets aan te doen. Lijkt me niet gewenst, toch?  ;)

naja ik heb al van heel veel mensen gehoord dat ik nogal eigenwijs ben en dat ik graag dat risico wil nemen.
maar ik denk dat als ik gewoon in de bosjes ga zitten ze niet op mij in gaan rijden.