Niet aanwezige strepen kun je inderdaad niet laten verdwijnen, wel aanwezige strepen kun je wel laten verdwijnen, en met een plaat voor het hoofd zie je van alles natuurlijk niets. U bent heel erg stellig in uw bewering, maar uw foto is zeer onduidelijk en u komt niet met overtuigend bewijs dat die strepen er daadwerkelijk ook niet zijn.
Laat ik het dan eens omdraaien en zelf met het bewijs komen. Ik neem een verkeersregelaarsvest van Tricorp, een standaard maat XL. Voldoet aan de Regeling Verkeersregelaars 2009, bijlage 2. En voordat u begint over de driehoek, ja, die kan een paar centimeter groter, maar daar hebben we het nu niet over. We hebben het over de horizontale strepen onder de arm, die volgens bijlage 2 tussen twee verticale strepen moeten zijn aangebracht. Deze verticale strepen zijn aangebracht op 50 mm uit het midden van de armsgaten. De vouwlijn is het midden van de armsgaten, en de liniaal in onderstaande foto bewijst dat de verticale streep op 50 mm uit de vouw is aangebracht. De achterzijde is exact hetzelfde. Kortom, er zit een strookje reflectie horizontaal tussen van 10 centimeter in totaal.
Nu heb ik, net als de heren in uw foto's, een oranje jas aangetrokken en dat Tricorp hesje in maat XL erover heen gedaan. Vervolgens heb ik dezelfde positie aangenomen als de heren in uw foto's, en een collega is zo goed geweest hiervan een tweetal foto's te maken. Dat heb ik dan even samengevoegd in de volgende foto.
Et voila, ik heb hier een aantal horizontale strepen, en zelfs bijna de verticale strepen, geheel laten verdwijnen. En al deze strepen zitten precies op de afstanden die de wetgever in de wettekst heeft vermeld.
Bent u nu overtuigd?