Ik heb ook een keer zo'n pipo gehad die een cowboyhoed wilde dragen, en dat bleef ie volhouden dus heb ik hem gevraagd te vertrekken.
Persoonlijk, maar ik denk dat er meer zijn vind ik het niet professioneel uitzien.
Dan had ik al gelijk protest aangetekend.
En al helemaal als het zou regenen.
Dan geen hoofddeksel want die hoort niet bij het tenue. Ik zie het probleem niet wat voor hoofddeksel zou wel mogen volgens jou. Denk zelf als je een hoed draagt tegen de zon zo'n cowboyhoed een stuk functioneler is dan zo'n baseballcap.
Precies, is heel functioneel tegen de zon, en zeker tegen de regen.
Want met die vervelende petjes loopt je het water zo je nek in, en dan sta je daar met je waterdichte jas die gewoon aan de kraag volgutst met water.
En met felle zon geeft zo een hoed een perfecte bescherming voor het zicht, en je hoeft dan ook geen zonnebril op.
(Ja ik voel hem al aankomen, we moeten oogcontact kunnen maken)
Dus er is eigenlijk niks zo perfect als de hoed, meer voordelen dan nadelen dus.
En zolang geen ander oplossing beschikbaar is dat voorkomt dat het water je de nek in loopt, dan weiger ik die hoed af te zetten als het regent, punt.
En nee, de capuchon van je jas is geen deugdelijke oplossing want die beperkt je weer in je zichtvrijheid.
Jos.