0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Er is zoiets van het aangaan van een contract met daarbij behorende eisen, als een VKR daar niet aan voldoet dan kan en mag ik hem gewoon naar huis sturen.
_Ik_ zou, als het dan zo warm is dat er sprake zou kunnen zijn van een korte broek, de oplossing eerder zoeken in eerder aflossen dan een korte broek.Pet, hoed, korte broek, sandalen(?) zijn imho dan eerder symptoombestrijding dan een oplossing.
Er is zoiets van het aangaan van een contract met daarbij behorende eisen, als een VKR daar niet aan voldoet dan kan en mag ik hem gewoon naar huis sturen. Overigens mag een basebalpet wel en zal ook worden geleverd indien gevraagd. Maar ook een velerlei van petjes sta ik niet toe ik ben nou eenmaal voorstander van eenheid van tenue.
Hier sluit ik mij bij aan. Ik vraag mij trouwens af of een korte broek sowieso is toegestaan i.v.m. veiligheid. Bied uiteindelijk toch minder bescherming dan lange broek
Ook 'het aangaan van een contract' is gebonden aan redelijkheid en billijkheid. Als je echt denkt dat je gebonden bent aan alles wat in een contract staat dan kun je nogal eens van een koude kermis thuis komen.
En in hoeverre bied een lange broek extra bescherming aan een vkr, als er een auto tegen hem aanrijd? Sandalen zijn uit den boze, maar genoeg werkschoenen die onder een korte broek passen zonder uit de toon te vallen.
Precies, daar ben ik het volledig mee eens.Het begin't pas gevaarlijk te worden als de VKR wordt bevangen door de hitte.En dan heb je geen zak aan je mooie representatieve uniform.
Alle kleding heeft een functie, korte broek moet je lekker in je vakantie dragen.
Was iets met signaalfunctie