@Ewald: ik ken u verder niet en ik wil u dus ook absoluut niet persoonlijk aanvallen, maar u bent mij net iets te overtuigd van de professionaliteit van uw collega's. Ik heb al een aantal keren mogen ervaren dat collega's van u, ondanks keurige kleding en prima verkeersregelende kwaliteiten, zich als een bullebak hebben gedragen. En dan bedoel ik dus ook echt als een bullebak, zelfs tot en met bedreiging met de dood aan toe. En in al deze gevallen betrof het zelfs niet eens een verkeerssituatie, maar het omgaan met andere mensen buiten het verkeer om. Ik begrijp overigens heel goed dat met zoveel collega's niet te voorkomen is dat er een "rotte appel" tussen rolt, maar ik wil er alleen maar mee aangeven dat een professioneel bedrijf, goede en goedgekeurde kleding en goede training niet wil zeggen dat er ook bij deze verkeersregelaars geen excessen plaatsvinden.
Klopt, er waren en zijn nog wel rotte appels binnen ons bedrijf, en moet zeggen dat we al heel veel mensen hebben zien weggaan door hun manier van doen en dergelijke.
Ik behoor gelukkig niet tot die groep, ik neem of de gulden middenweg en ben altijd service gericht geweest.
Ben zelf leidinggevende (Project Coördinator) en mocht iemand op de manier zoals jij beschrijft in mijn dienst zoiets flikken, meld ik het direct aan me TL.
Mischien een tip voor iedereen, we hebben een mogelijkheid om klachten te behandelen binnen ons bedrijf en ze zoeken het grondig uit ook als er een klacht is.
Dus zou zeggen, als er een klacht is, meld het even ook bij traffic support.
@Lt. Col. Me bied wel me excuses voor het ongelooflijke boerse gedrag aan van me "collega" want zoiets kan gewoon niet, tenslotte VKR zijn ook hulpverleners, en dit gedrag wordt bij ons niet getolereerd.