Inzetbaarheid politiestudenten

Auteur Topic: Inzetbaarheid politiestudenten  (gelezen 3127 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #10 Gepost op: 21 februari 2012, 22:15:48
Bij ons draai je vanaf Q8 voorzichtig mee in de noodhulp. Daarbij ga je altijd met de meest ervaren collega op stap die op dat moment ook noodhulpdienst heeft.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 21 februari 2012, 22:29:24
Vanaf Q6 mee als derde man, vanaf Q8 noodhulp met een ervaren collega (bij voorkeur een coach).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #12 Gepost op: 2 maart 2012, 20:42:43
Om nog maar even aan te vullen. Er rijden ook al Q2 studenten op één auto maar met flinke beperkingen qua inzet. In onze regio (Maxx en Jerommeke) leggen ze redelijk wat verantwoordelijkheid bij een student. Als je denkt bij een melding aan te kunnen haken meldt je jezelf aan. Aangezien de meldkamer eigenlijk altijd wel toestemming geeft ligt het dus bij jou als student om te weten wat je wel en niet kunt doen. Ga je daar overheen dan wordt je direct kortgehouden. En dat gaat, kijkende naar mijn bureau, eigenlijk altijd wel goed.

In Q4 ben ik met een medestudent Q4 opgeroepen voor een huiselijk geweld melding als eerste auto. Die opdracht hebben we geweigerd. Dat leverde op bureau complimenten op van collega's die meegeluisterd hadden.

2 studenten op de noodhulp is bij ons in ieder geval absoluut verboden.