Ik durfde de opmerking niet te maken aangezien een arts alleen een persoon dood mag verklaren.
Hoe een persoon eruit ziet na contact met een hoogspanningskabel kunnen we wel raden.
Als ik zo de berichtgeving eens teruglees is de conclusie 1 persoon overleden wel heel erg snel is getrokken.
De berichtgeving over een overlijden is in de eerste uren niet door de hulpdiensten gedaan. Het is niet bekend waarop de berichtgeving gebaseerd is. Achteraf blijkt het wel correct te zijn.
Zoals eerder gezegd mag iedereen de dood vaststellen.
Ik heb ook zeker vertrouwen in de kunde van de hulpdiensten, alleen ik vroeg me even hardop af hoe ze op afstand iemand dood verklaren.
Dat hebben ze ook niet gedaan.
Overigens kun je aan de hand van getuigenverklaringen en de langdurige bewegingsloosheid van een lichaam al heel wat concluderen. Een dergelijk slachtoffer is tot op zeker afstand sowieso te benaderen. Met een verrekijker zou je vast wel iets kunnen zien. Ik benadruk dat dit allemaal een hoog "zou kunnen" gehalte heeft en niets zegt over dit incident.
Een hesje welke niet meer gebruikt mag worden.
Een een hesje VR welke niet nit op zijn plaats is.
Hoe kan zo iets.
3 auto's, 3 mensen, ze doen een hesje aan et voilá. Ik zie het probleem niet zo. Ik heb liever dat ze zorgen dat de apparatuur het doet in plaats van het aanstellen van een hesjescoördinator (m/v). Als de hesjes maar reflecteren dan is het mij best.