Familie Saunders in aanvaring met stadstoezicht - Hoorn 22-02-2012

Auteur Topic: Familie Saunders in aanvaring met stadstoezicht - Hoorn 22-02-2012  (gelezen 4441 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #10 Gepost op: 22 februari 2012, 20:12:02
Als mensen de filmpjes en interviews zien....

Waar staan die filmpjes?
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #11 Gepost op: 22 februari 2012, 20:23:45
rtlboulevard gemist en shownieuws. Heb via omstanders begrepen dat de situatie totaal anders is gelopen, dat broertje die is aangehouden schijnt het boekje waarin de ambtenaar een bekeuring aan het schrijven was afgepakt en weggegooid te hebben, waarna de ambtenaar een duw gaf waardoor het escaleerde.. maar dat heb ik ook maar van horen zeggen, de rechter zal er een klap op moeten geven  ;)
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #13 Gepost op: 22 februari 2012, 21:19:41
Als je al begint met 'ei***' te zeggen tegen die functionarissen dan begin je al fout.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #14 Gepost op: 23 februari 2012, 06:52:53
Bonnenboekje afpakken is fout 2.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #15 Gepost op: 23 februari 2012, 19:10:17
Tja, ik oordeel niet snel, maar volgensmij is dit niet de eerste keer dat "familie Saunders" (negatief) in het nieuws is....


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #16 Gepost op: 23 februari 2012, 21:29:41
Maak er nog maar een keer van....lees ergens uit het roddelcircuit dat Jamie vandaag in een winkel zich misdragen heeft. Heeft een medewerker met een sleutel in de hand wat aangedaan. Medewerker is naar ziekenhuis gegaan.

Nee echt, heel gezellig.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #17 Gepost op: 16 maart 2012, 18:27:25
http://www.telegraaf.nl/prive/11721610/__Dean_zegt_sorry_voor_bedreiging__.html

Citaat
Dean Saunders biedt excuses aan voor dreigement

van onze redactie
AMSTERDAM -
Dean Saunders heeft spijt van de dreigementen die hij afgelopen maand naar een stadstoezichthouder slingerde die zijn broer in de boeien sloeg.

Zijn broer Jamie werd afgelopen maand na een ruzie met stadstoezicht meegenomen door de politie. Dean was zó boos, dat hij de man met wie Jamie een woordenwisseling kreeg, iets aan wilde doen.
"Ik kan die man wel bij zijn nek pakken. Het liefst schiet ik hem gewoon dood omdat hij mijn broertje heeft meegenomen", vertelt hij destijds aan RTL Boulevard.
Op twitter biedt de zanger donderdag zijn excuses aan. "Mijn excuus aan de Stadstoezichthouder. Ik heb harde uitspraken gedaan die ik niet had moeten doen". Ik ben mij op dat moment niet bewust geweest van de gevolgen voor deze persoon in de media".
De onenigheid begon toen de parkeerwachter een bon uitschreef omdat Jamie zijn auto had geparkeerd waar dat niet mocht. Een discussie liep uit de hand en volgens Dean zou de parkeerwachter Dean sr., de vader van de Saunders-broers, hebben uitgemaakt voor "vuile allochtoon".

Onder het mom van beter iets dan niets, maar als hij écht zijn excuses aan wilt bieden doet hij dit op TV.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.