How sad... So sorry... Never mind.
Onwaardig topic. Meer iets voor de roddelbladen dan dit forum.
Behalve als de fam. Saunders de consequenties voelt van een overheid die nu eindelijk eens werk maakt van agressie tegen ambtenaren met een publieke taak.
Onwaardig topic? Dit topic is overgegaan van "in de media" naar dit topic.
Ik denk dat dit topic juist aan moet tonen dat ook voor artiesten de nederlandse wet geldt.
Verder ben ik van mening dat als je een publiek figuur bent (bekende nederlander) je een voorbeeldfunctie vervult.
Juist deze BN'ers dienen zich ervan bewust te zijn dat alles wat zij zeggen breeduit in de pers aangemeten wordt.
Als je je zo opstelt zoals de familie Saunders gedaan heeft denk ik dat dit niet in je voordeel gaat werken.
Sterker nog, het zou je hele reputatie zo erg kunnen schaden dat je in no-time BN'er af bent.
Als mensen de filmpjes en interviews zien dan wordt duidelijk dat er kennelijk een hetze gevoerd wordt/is tegen de stadstoezichthouders. Als beiden, (zowel toezichthouders als ook de fam. Saunders) zich netjes gedragen hadden dan was deze schamelijke aktie helemaal niet ontstaan.
Ik denk dat doordat de fam. Saunders zich net even een beetje meer vinden, de zaak ge-escaleerd is.
En een uitspraak van een toezichthouder met de woorden "We zullen wel zien wie er gaat winnen" hoort ook niet.
Beide partijen zijn in mijn ogen niet echt verstandig (volwassen) bezig geweest.