Morgen henk, goed geslapen ?
Kijk nu heb je me overtuigd, eindelijk is met feiten uit een betrouwbare bron niet zijnde de krant en twitter (bedankt voor de uitleg in het verschil van die twee).
Conclusie van dit verhaal, geweldig toch dat de KNRM voor een paar centjes weer een station rijker is.
Ik zou zeggen dat er maar veel mogen volgen...............
Hoewel we beide geen moderator zijn, zou ik zeggen on topic, leve de KNRM
Delta00
Ik heb herlijk (uit)geslapen, dank je. Maar misschien kan jij mij nu helpen, wat prangende vragen die je misschien kan beantwoorden, toch wel belangrijk om dat helder te hebben, want bijvoorbeeld het niet meer kunnen bespreken van feiten te lezen in de krant door hun vermeende twijfelachtigheid zou grote gevolgen kunnen hebben voor het aantal berichten op dit forum, en kan idereen de bespreking er van torpederen door er van uit te gaan "wat in de krant staat is niet waar, bewijs het eerst maar eens". Dus Friso heeft helemaal geen ongeluk gehad om maar eens wat te noemen, beijs het eerst maar eens.
"feiten uit een betrouwbare bron niet zijnde de krant en twitter" Waar staat twitter als bron voor voor de overdracht en/of het financiële plaatje waar we het over hebben?
En als we de krant niet meer geloven, wie, wat dan wel? Alleen informatie uitde orginele stukken van de "altijd betrouwbare" overheid?
Is dat niet wat flauw?
Waarom uitte je geen twijfel over de overname, dat stond ook in de krant en die zou dan toch ook twijfelachtig moeten zijn, maar alleen wat betreft de centjes?
"Conclusie van dit verhaal, geweldig toch dat de KNRM voor een paar centjes weer een station rijker is.
Ik zou zeggen dat er maar veel mogen volgen..............."
Het lijkt net of je de indruk wil wekken dat ik het geen goed idee zou vinden, dat daar onze discussie mee begon, is dat zo?
In het tweede gedeelte krijg ik de indruk dat je vindt dat het overnemen van een reddingsbrigade door de KNRM een goed idee vindt, is dat zo?
Ik wil zelf nog even naar voren brengen dat mijn reactie het nergens nog had over wat ik vond van de overname, ik kom daar later nog wel op terug.
Ik bracht slechts naar voren dat het de KNRM wel eens meer geld en moeite heeft gekost om een station te beginnen, reagerend op het statement van Duif:
zitten er nu dan niet 2 stations zeer dicht bij elkaar ?
zitten toch samen aan het gooimeer.
lijkt mij financieel gezien een dure post voor de maatschapij.