@Joost, Volgens mij is er nog een verdieping beschikbaar bij KNRM HQ voor de Reddingsbrigade. Dat is een eerste stap!
Draai hem om en we praten verder: er ligt nog een stukje land braak naast het HQ van RN, mooie plek voor de KNRM!?
Sorry, maar het ligt gewoon allemaal erg gevallig bij veel mensen, vooral ook door wat -Joost- noemt: de 'streken' van het KNRM-bestuur richting de Reddingsbrigades en RN. Kan me helemaal vinden in zijn verhaal: als we er 1 club van kunnen maken dan hebben we een van de beste en grootste waterhulpverleningsdiensten ter wereld. Ben wel bang dat dat door de ego's aan beide kanten nooit zal lukken onder de bestaande namen, dat wordt net zoiets als Ajax en Feijenoord laten fuseren: een bende-oorlog. Dus kom maar op met die nieuwe naam, dan kunnen we aan de slag
Vind trouwens de 'toon' van die persartikelen wel een beetje jammer. Weet niet of het persbericht van de KNRM ook die toon had, want dan zou ik het van RB Blaricum toch niet echt netjes vinden om zo na te trappen richting de bond die jarenlang ook jouw bond was?! Zeg dan gewoon: onze manier van werken past beter bij die van de KNRM, dus we stappen over, maar we hadden het ook naar ons zin bij RN, ofzo!?